Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dre
#2838778
Het begon met dit:
Afbeelding

Dat bleef in de droger tot dit:
Afbeelding

Dat resulteerde weer  in een erg enthousiaste juno  :biggrin2:
Afbeelding

En weekhartig vrouwtje als ik ben, mocht ze gelijk in de aanval  ::)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ligt ze nu heerlijk uit te buiken
Afbeelding
Door dre
#2838806
Haha ja inderdaad.

En het heeft zeker gesmaakt. Ik zie nu ik zelf de snacks en beloningen droog dat ze veel enthousiaster is  :)
Gebruikersavatar
Door Nathalie van H
#2838824
Oh, dat konijnen koppie.......... dan is het vrouwtje toch echt nog een "beginner"  :(
Ik heb een konijn in 4 stukken in de vriezer liggen + kop, maar daar zit geen vachtje meer op.
Ga ik dat nog leren om het zoals op jou foto te geven?
Door dre
#2838839
Dit zijn alleen de velletjes hoor  ;)

ik heb geen konijn in stukken omdat ze die nog niet eet. Ze vind het grotere knaagwerk nog erg moeilijk en daar werken we langzaam naar toe. Dus met je karkas in de vriezer ben je verder dan wij  :P
Door PaulineCosmic
#2844611
[quote="Nathalie van H"]
Oh, dat konijnen koppie.......... dan is het vrouwtje toch echt nog een "beginner"  :(
Ik heb een konijn in 4 stukken in de vriezer liggen + kop, maar daar zit geen vachtje meer op.
Ga ik dat nog leren om het zoals op jou foto te geven?
[/quote]

Mijn ervaring is dat je dit leert. Ik ben van mijn 12e tot mijn 24e vegetariër geweest. Tot een jaar daarna wilde ik nog geen kipfiletje voor mezelf snijden. Nu loopt ik te zeulen met kwarteltjes, orgaantjes, en vorige week heb ik voor het eerst samen met mijn schoonbroer een vers geschoten haas "hapklaar" gemaakt! Daar had ik wel wat moeite mee hoor, maar sinds ik dat gezien heb durf ik eigenlijk alles te hanteren, haha.. Gooi jezelf in het diepe! ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door