Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2834289
Oké... Jullie hebben me aangestoken. Ik ben nu dus aan het kijken voor een droogmachine.
Aangezien ik niet weet of ik het wat vind wil ik niet te duur beginnen.
Maar de Bomann is nergens meer te koop. Ik kwam wel een Clatronic tegen, schijnt dezelfde te zijn. Gebruiken jullie hem alleen voor de honden?
Want het lijkt me ook wel eens leuk om hem voor mezelf te gebruiken met fruit ofzo.  Dat ik een paar honden en een paar mensen lades doe ofzo. Of werkt dat niet?
Door wijkje
#2834298
Debbie1982 schreef: Oké... Jullie hebben me aangestoken. Ik ben nu dus aan het kijken voor een droogmachine.
Aangezien ik niet weet of ik het wat vind wil ik niet te duur beginnen.
Maar de Bomann is nergens meer te koop. Ik kwam wel een Clatronic tegen, schijnt dezelfde te zijn. Gebruiken jullie hem alleen voor de honden?
Want het lijkt me ook wel eens leuk om hem voor mezelf te gebruiken met fruit ofzo. Dat ik een paar honden en een paar mensen lades doe ofzo. Of werkt dat niet?
Clatronic is hetzelfde als de Bomann. Ik gebruik hem alleen voor de honden. Als je hem goed afwast zou je hem ook wel weer kunnen gebruiken voor mensen dingen. Alleen mijn ervaring is dat roosters na verloop van tijd toch vies worden. Je kunt wel losse roosters kopen maar die zijn in verhouding prijzig. Dan kun je beter 2 drogers aanschaffen. Een Clatronic heeft 5 roosters. En die zitten snel vol als je aan drogen gaat.
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2834326
Als die tweedehands er niet meer is ga ik toch een nieuwe kopen. Ik denk dat ik het dan alleen voor de hond ga gebruiken. Hij is helemaal gek van gedroogde kip, maar die zijn zo duur. En zelf maken is ook leuker.
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2834771
Bedankt! Ik denk dat ik wacht tot na de feestdagen met bestellen. Als ik in de tussentijd nog een tweedehands vind is dat ook goed.
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2838271
Bedankt! Ik heb er gister een besteld voor dezelfde prijs. Nu wachten tot hij geleverd wordt. Zal wel in het nieuwe jaar zijn.
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2840508
Als het goed is komt hij vandaag binnen. Zou tussen 13 en 15 bezorgd worden maar heb nog niks gezien. We wachten "rustig" af.
Gebruikersavatar
Door dreumelaartje
#2840562
Ja die tijdvakken... ;-) is ie er al? Veel plezier, weet zeker dat je dat er van gaat hebben (en je diertje(s) ook)!
Laatst gewijzigd door dreumelaartje op di 31 dec 2013, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2840564
dreumelaartje schreef: Ja die tijdvakken... ;-) is ie er al? Veel plezier, weet zeker sat je dat er van gaat hebben (en je diertje(s) ook)!
Kreeg net een bericht dat ze het gekozen tijdvak niet gehaald hadden. Ja, daar was ik ook al achter. ;D
Ze doen er alles aan om hem vandaag nog te bezorgen. Maar ik snap ook dat ze bezorger oud en nieuw wil vieren. Dus het zal wel donderdag worden nu.
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2840714
Krijg net een bericht dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat het afleveradres gesloten was. Was er wel gewoon en ze zijn niet langs geweest, maar goed. Nu komt het donderdag, alleen ben ik dan niet thuis dus dan ga ik het zaterdag op het postkantoor afhalen. Jammer :(
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2841807
Hij is binnen :)
Gelijk maar uitproberen. Hadden ook nog wat pepers en verse peterselie. Die die drogen we ook maar ff.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2842795
Het drogen is gelukt. Hij vind de kip heerlijk. De volgende keer doe ik er meer in :)
Ga morgen ook appels en banaan halen om te drogen voor onszelf :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door