Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door eelke
#2834495
Allergie technisch gezien... Joep kan wel tegen kip, dus ik vraag me af of ik nu ook een paar keer per week een eitje kan geven. Uiteraard houdt ik hem dan wel in de gaten, maar Joep reageert niet erg heftig op dingen waar hij niet tegen kan. Ik ben dus bang dat als ik dan iets maar een paar keer per week geef het erg lang duurt eer ik iets aan hem merk terwijl hij zich er al die tijd niet fijn bij voelt...
#2834930
Op zich zou ik denken dat als je hond niet allergisch is voor kip, je ook ei kunt proberen. Maarrrrrr, hoe vaker je iets van 1 bepaald diersoort geeft, hoe groter je de kans weer maakt dat de hond een allergie opbouwt. Ik zou dus heeeeeeeel spaarzaam eens beginnen met 1 ei in de 2 weken. Ofzo.
#2834942
Lizzy schreef: Op zich zou ik denken dat als je hond niet allergisch is voor kip, je ook ei kunt proberen. Maarrrrrr, hoe vaker je iets van 1 bepaald diersoort geeft, hoe groter je de kans weer maakt dat de hond een allergie opbouwt. Ik zou dus heeeeeeeel spaarzaam eens beginnen met 1 ei in de 2 weken. Ofzo.
Oke, dan gaan we dat eens proberen. En dan alleen de eitjes van onze eigen kipjes, da's in ieder geval minder rommel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door