Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2828633
Hallo allemaal,

In januari is Tico weer toe aan een titerbepaling. In 2011 hebben we ook met een clubje bij mij thuis getiterd. Dat zou nu weer kunnen. Ik heb nog 2 geïnteresseerden, dus minimaal 2 honden zouden er nog bij moeten.

Laat maar horen als je geïnteresseerd bent!
Laatst gewijzigd door Paula1976 op za 01 mar 2014, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#2831502
Hey Kim!

Thanks voor je spontane reactie! Ik denk dat ik zeker een half jaar niet op BP ben geweest......  :shy: :sorry:



Hey Annemarie!

Als ik minimaal 5 honden heb, komt Tannetje bij mij (mits die regel van minimaal 5 niet veranderd is).

Groetjes Paula
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2832755
Ik heb an sich ook wel weer belangstelling. Maar dat hangt wel af van wanneer het is, hoe goed het met Oscar op de clinic gaat en in hoeverre ik dat met Tannetje af kan stemmen. Oscar laat zich momenteel namelijk niet behandelen, dus zoals het nu is hoef ik niet te komen. Je mag mij dus op de reservelijst zetten en ik hou dit topic in de gaten.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2832801
Hitam schreef: We kunnen ook alleen even oefenen met Oscar, zonder te prikken.
Op het moment kunnen we niets met hem (tenzij thuis en met héél veel geduld en als het niet te moeilijk is). Dus zoals hij nu is, kan het gewoon niet. Dus ik zal hoe dan ook eerst moeten afwachten hoeveel progressie de clinic geeft. Dan kan ik pas beslissen of ik mee kan doen. Fijn dat je dan mee wilt helpen :)
#2833768
Hallo Kaela,

Jij staat inderdaad ook op mijn lijstje van 3 jaar geleden. Ik zet je op de reservelijst en we houden wel contact!

Sterkte en succes met Oscar!

Hallo Tannetje,

Hoe lang van te voren wil jij een datum? Het zal denk ik eind januari, begin februari worden, mag wat mij betreft door de weeks maar een
zaterdag kan ook.

Groetjes Paula
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2833785
Dank je! De clinic is in de loop van februari, dus voor mij is een datum voor maart sowieso niet haalbaar. Maar laat je daar niet door beïnvloeden, als het voor ons nu nog niet kan, dan ga ik later gewoon wel naar Tannetje toe.
#2833818
Paula1976 schreef: Hallo Kaela,

Jij staat inderdaad ook op mijn lijstje van 3 jaar geleden. Ik zet je op de reservelijst en we houden wel contact!

Sterkte en succes met Oscar!

Hallo Tannetje,

Hoe lang van te voren wil jij een datum? Het zal denk ik eind januari, begin februari worden, mag wat mij betreft door de weeks maar een
zaterdag kan ook.


Groetjes Paula
Door de weeks kan ik niet altijd, maar ik heb mijn werkrooster t/m maart doorgekregen. Ik laat het dus even afhangen van wat voor dag jullie plannen. :D
#2833859
-Annemarie- schreef: Door de weeks kan ik niet altijd, maar ik heb mijn werkrooster t/m maart doorgekregen. Ik laat het dus even afhangen van wat voor dag jullie plannen. :D
Prima, we houden contact en ik hou uiteraard graag rekening met jouw mogelijkheden!
#2836133
Behendige hovi's schreef: Ik heb ook 2 honden die getiterd moeten worden. Ligt er alleen welke datum. Op een woensdag zou ik wel kunnen of in het weekend.

En ik weet misschien nog wel een paar mensen die willen titeren.
Dat is super! Een woensdagmiddag is wat mij betreft ook prima.

Ik hou jullie allemaal op de hoogte!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door