Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2828028
Net de DA gebeld. Bekken uitgespoeld met een spons en water en melk te drinken gegeven.

Leo belde net ook terug. Overleg gehad met zijn team. Die vroegen of het oplaadbare batterijen waren en of er vloeistof uit lekte. Ze zijn niet oplaadbaar en dat schijnt dan weer positief nieuws te zijn omdat de niet oplaadbare batterijen geen cadmium en kwik meer bevatten.

Pfft. Etters >:(
#2828044
Lizzy schreef: Net de DA gebeld. Bekken uitgespoeld met een spons en water en melk te drinken gegeven.
Leo belde net ook terug. Overleg gehad met zijn team. Die vroegen of het oplaadbare batterijen waren en of er vloeistof uit lekte. Ze zijn niet oplaadbaar en dat schijnt dan weer positief nieuws te zijn omdat de niet oplaadbare batterijen geen cadmium en kwik meer bevatten.

Pfft. Etters >:(
Dit heb ik ook moeten doen nadat Jillz had besloten om het schoonmaak water met chloor te drinken  :-X :-X
Niets gemerkt toen aan haar gelukkig.

Maar je zit wel gewoon in de stress, niet leuk!!

Ik lees ook alleen maar tegenstrijdige dingen op internet  :-\ :-\
#2828049
Lizzy schreef: Of dat echt waar is, dat er in non-rechargable batterijen geen cadmium zit, vraag ik me af.... Ik lees veel tegenstrijdigheden op Internet :-\
In Nederland vind je niet veel batterijen meer met Nikkel Cadmium. Het is eigenlijk allemaal Alkaline wat er in zit.
Zink-carbon zit idd vaak nog wel in afstandsbedieningen e.d. maar wordt vaak ook al vervangen door alkaline batterijen.

Hoe dan ook, sterkte! Hebben ze er echt doorheen gebeten? 

Edit: Lees net alleen tandafdrukken. Denk dat dat wel mee gaat vallen hoor! Maar leuk is anders
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door