Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Juul
#2827519
We zijn met Falco naar de fysio geweest.  Zij gaf aan dat ze vanwege zijn spierpanning magnesium zou geven. (Als het een paard was, die ze normaal hoofdzakelijk behandeld).

Kan ik dat zomaar bij supplementeren of zitten daar haken en ogen aan? Hoeveel zou ik dan moeten geven?
Door Juul
#2827528
Dank je wel, ik ga eens ff goed lezen vanavond. Ik kom de meest diverse vormen van magnesium supplementen tegen, dus ik neig ook naar  op een natuurlijk manier aanvullen. (En als ik de klachten zo eens lees, zou ik daar zelf ook wel baat bij hebben ;-))
Door Lizzy
#2827541
Ja, en wat dus belangrijk schijnt te zijn is, als je al supplementen inneemt, om dat niet dagelijks te doen. Ik zou die regel ook voor Falco hanteren.
Door Juul
#2827549
Lizzy schreef: Ja, en wat dus belangrijk schijnt te zijn is, als je al supplementen inneemt, om dat niet dagelijks te doen. Ik zou die regel ook voor Falco hanteren.
Dat komt eigenlijk heel goed uit, ik ben best wel van het vergeten :-[.
Door Lizzy
#2827552
Juul schreef: Dat komt eigenlijk heel goed uit, ik ben best wel van het vergeten :-[.
Dat komt zeker goed uit ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door