Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yvonne K
#2826896
Ik klaag niet snel maar wil nu iets met jullie delen en ook ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Afgelopen donderdag heb ik bij een groepsbestelling bij Lupa 1 hele runderpens besteld.
Bij levering bleek dit 5 kilo pens en 5 kilo puur vet te zijn.
Ik had nog nooit bij Lupa besteld en belde ze om te vragen hoe dit kan.

Mij werd verteld dat ze de pensen zo aangeleverd krijgen en ik dan pens per kilo moest bestellen.
Op mijn opmerking dat ze dat dan misschien kunnen aangeven dat een hele pens uit de helft vet bestaat werd de verbinding door mevrouw Lupa verbroken.
Ik vind dit werkelijk beneden alle peil!!!

Voor mij is dit dus 1 keer en nooit meer.
Door Kim en Casper
#2826944
Ik heb altijd een hele runderpens van degomeat en dit is 12-14 kilo pens met weinig vet er aan... Ik zou dus wel een mail sturen naar lupa met foto en dat je dus ook nog niet netjes werd behandeld. Dit hoort iig niet
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2826945
Dat is kn(l)ullig ja. Het is idd zo dat een hele pens veel vet kan bevatten. vaak zie je ook een "circa" gewicht erbij staan en als het pensgedeelte daar nog invalt is het vet leuk voor de vogeltjes. De ene snijdt de pens schoon van schort en vet, de ander niet. Ik krijg ze zeg maar ook "compleet' maarja, ik betaal dan ook geen drol en dan heb je niks te klagen natuurlijk. Als de pens die je nu overhoudt over de kiloprijs heen zou gaan van losse kilo's, dan heb je zeker recht van klagen. Stel...dat is stel, want dat weet ik niet, dat er bijstaat...circa 5 kilo, dan heb je de hoeveelheid pens gekregen die je kon verwachten.

Het blijft gewoon lastig als je maar moet afwachten wat je aangeleverd krijgt  :-\ Maar dat je niet blij ben is heel begrijpelijk.
Door Yvonne K
#2826957
Sorry dat ik het in verkeerde kopje gezet heb.

Er wordt bij Lupa geen gewicht genoemd. Alleen 'hele pens'.
De kiloprijs blijft nog onder de kiloprijs die Lupa vraagt.
Maar het gaat mij niet om de kosten, het gaat mij om het onfatsoenlijke gedrag van een leverancier om gewoon een telefoongesprek te verbreken.
Er is door mij op redelijk toon gecommuniceerd en dan verwacht ik niet zo'n reactie.

En ik heb Lupa direct na het afbreken van het telefoongesprek een mail gestuurd en daarin gemeld dat ik het onfatsoenlijk gedrag vindt om een gesprek zo af te breken en dat ik daarom mijn (eerste) ervaring met Lupa zal delen met anderen. Ik heb op de mail geen reactie ontvangen en dat verwacht ik ook niet, gezien hun mentaliteit.

Goed om te lezen dat de ervaring met Degomeat stukken beter is.
Door wolfdolf
#2827053
De kwaliteit bij lupa gaat op en neer.
Toen ik vroeg naar een bepaalde vleessoort, zeiden ze me dat er veel vet in zat...terwijl ik er niet echt naar vroeg.
Ze zijn er dus wel eerlijk over.
Laatst gewijzigd door wolfdolf op ma 09 dec 2013, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Breeze
#2827236
Ik had gewoon velijk weer gebeld. Sorry maar ik zat met mijn vingers aan het verkeerde knopje.

Tanneke
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2827358
De eerste hele runderpens die bestelde was ook 1 bonk vet.
Hier de link naar het topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 749.0.html

Vanaf dat moment heb ik alleen nog pens per kilo besteld en pas afgelopen week weer eens een hele (van SW) en die ziet er echt heel anders uit, zit amper vet aan.

Wel erg onbeschoft van Lupa om zomaar de telefoon erop te gooien als je belt met een klacht  :-\
Door hannabelgje
#2827373
Heel misschien is er niet expres opgehangen. Het gebeurt wel eens dat de verbinding wegvalt, zeker met een gsm. Is ook zeker niet wat ik gewend ben van lupa. Daar worden klachten altijd zeer netjes opgelost.
Door Bosliefje
#2827680
Ik heb al jaren spullen van Lupa en ik ben altijd alleen maar aardig en attent behandeld!! Was het Jolanda die onaardig was? Kan het me niet voorstellen!
Door eelke
#2828500
Lucie110 schreef: De eerste hele runderpens die bestelde was ook 1 bonk vet.
Hier de link naar het topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 749.0.html

Vanaf dat moment heb ik alleen nog pens per kilo besteld en pas afgelopen week weer eens een hele (van SW) en die ziet er echt heel anders uit, zit amper vet aan.

Wel erg onbeschoft van Lupa om zomaar de telefoon erop te gooien als je belt met een klacht  :-\
Die was niet van SW maar via Orinake ;)
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2828516
eelke schreef: Die was niet van SW maar via Orinake ;)
Je hebt helemaal gelijk Eelke, ik was mis  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door