Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2826218
Zylkene is dat product gemaakt van een stofje uit melk?

Dan zou ik de stresskip 's avonds warme geitenmelk (hier ging er ook honing in) geven. Werkte hier wel en is een stuk goedkoper. Maar hier geen mega stresskip, maar gewoon een beetje stress.
Door fransbulletje
#2826246
Lil schreef: Zylkene is dat product gemaakt van een stofje uit melk?

Dan zou ik de stresskip 's avonds warme geitenmelk (hier ging er ook honing in) geven. Werkte hier wel en is een stuk goedkoper. Maar hier geen mega stresskip, maar gewoon een beetje stress.
Denk dat warme melk hier niet voldoende werkt, heb hier een superstress bull als er bezoek komt, buiten naar andere honden/mensen, dierenarts, vakantie etc.
Telizen werkt bij hem ook redelijk goed maar las over Zylkene ook positieve ervaringen op google.
Door fransbulletje
#2826351
annemarie/indy schreef: Geprobeerd bij Indy, hielp niet.
Daarna Pro Quiet genomen dat werkte wel, is alleen niet overal verkrijgbaar.
Wat voor stressklachten had Indy?
Zal de topic even veranderen en vragen of meer mensen ervaring hebben met Pro Quiet.
Heb online al een adres gevonden waar je het kan bestellen dus dat hoeft geen probleem te zijn.
#2827024
Nou das toevallig  ::)  Ik heb het ook van het HOGZ.
Wij waren verhuisd, en mijn moeder van 90 en Indy voelden zich niet thuis.  Indy bleef maar hijgen wilde niet alleen de tuin in
en kreeg de ene blaasontsteking na de andere.
Van alles geprobeert om haar rustig te krijgen, toen dat via de dierenarts niet lukte heb ik Arno van het HOGZ gemaild.
(We hebben daar toen Indy uit het asiel kwam cursus gelopen. )
Hij heeft haar toen eens goed bekeken en gaf Pro Quiet, ze heeft het een half jaar geslikt en is nu redelijk zichzelf weer.
Dus we zijn nu een paar weken gestopt, en het gaat goed met haar.
Veel succes !!
Door fransbulletje
#2827065
annemarie/indy schreef: Nou das toevallig  ::)  Ik heb het ook van het HOGZ.
Wij waren verhuisd, en mijn moeder van 90 en Indy voelden zich niet thuis.  Indy bleef maar hijgen wilde niet alleen de tuin in
en kreeg de ene blaasontsteking na de andere.
Van alles geprobeert om haar rustig te krijgen, toen dat via de dierenarts niet lukte heb ik Arno van het HOGZ gemaild.
(We hebben daar toen Indy uit het asiel kwam cursus gelopen. )
Hij heeft haar toen eens goed bekeken en gaf Pro Quiet, ze heeft het een half jaar geslikt en is nu redelijk zichzelf weer.
Dus we zijn nu een paar weken gestopt, en het gaat goed met haar.
Veel succes !!
Ik heb een hele aardige mevrouw gesproken, wilde alles over Pierre weten.
Heb een pot besteld en ze wil graag op de hoogte gehouden worden hoe Pierre erop reageert.
Ben heel benieuwd en hoop dat het Pierre gaat helpen, op je oude dag zoveel stress is echt niet fijn.
Door fransbulletje
#2833146
annemarie/indy schreef: En merk je al verschil ? van voor de pro quiet?  Het werkt ook niet bij alle honden heb ik begrepen.
Hij krijgt het natuurlijk nog maar kort maar heb wel het idee dat hij wat rustiger is.
Hij reageert minder snel op prikkels waar hij eerder wel gelijk onrustig van werd.
Hij is er absoluut niet suf van en dat is wel fijn want dat werd hij van de Telizen wel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door