Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#2824345
Nou wij hebben na wikken en wegen de knoop door gehakt en gaan Rainbow castreren. het loopt de spuigaten uit dat hij kyra leuk vind iedere 6 maanden dat het zelfs hommeles word. Kyra kan hem niet meer lekker aan dus voor kyra laten we hem helpen. Kyra is een teef van 10 jaar en castraat. Natuurlijk heeft hij ooit die chip gehad en dat was geen plezierig iets, maar voor kyra heb ik maar even pech. Ook word hij letterlijk broodmager van zijn hormonen ondanks goed eten.

Nou gaat Kyra die dag mee naar de dierenarts. Daar Kyra soms nogal vreemd doet en ik echt het gevoel heb dat er wat is (staat ergens een topic dat ze ergens in ene op straat ging liggen en zo) laten wij die dag ook maar bloedprikken. Zelfs de trimster waar Kyra dinsdag was vroeg of er iets met haar buikstreek was aangezien ze daar het niet zo fijn vond om die blower en borstel. Zegt al heel wat dat een ander dat opmerkt. Ik ben dus niet gek. We gaan dus bloed laten prikken, sowieso de kalium en natrium maar ook opnieuw schildklierwaardes en lever, nieren enz enz dus alles eigenlijk. Heel misschien ook nog een foto want ben bang voor iets "engs" in die maag dat had cj ook en was te zien op foto... We zien wel wat we verder nog doen... Ik weet alleen niet zo goed hoe ver ik moet gaan bij een  hond van ruim 10 jaar.. Ligt een beetje aan wat er is.... Wat zouden jullie doen? en hoe ver zouden jullie gaan met een hond van die leeftijd?
Door miik
#2824520
lightning schreef: Wat zouden jullie doen? en hoe ver zouden jullie gaan met een hond van die leeftijd?
Ik zou eerst het onderzoek afwachten en dan verder kijken.  :-*
Door lightning
#2824575
Gaan we ook doen hoor, en misschien laten we wel nog een echo doen, zie je net even andere dingen, maar vind het best wel spannend... of ze wel iets gaan vinden. afspraak staat voor 30 december. doet ze eerder vreemd gaan we eerder.
Door Lil
#2824582
Even bloed en zo afwachten, pas als je meer weet kun je beslissen wat je wel en niet gaat doen met een oude hond.  ;)

Ik snap je stress wel hoor, heb ik hier ook met een hond van 12,5 jaar.  ;)  :-* :-*
Door ulla
#2824748
Ik heb eens een SB van ruim 8 jaar aan melkklier tumoren laten helpen en zou het zo weer doen als de conditie van een hond het toelaat.
Ik zou dus ongeacht de leeftijd ver gaan mits de hond in conditie is en het zin heeft.
Door lightning
#2824784
Nou als ze iets vinden zoals een tumor of zo in de ingewanden laat ik het denk ik niet weghalen. Maar als het iets is op te lossen of te verbeteren met medicatie doe ik dat wel natuurlijk. Ik vind het wel heel erg spannend... Heb ook af en toe het idee bij haar dat er iets is met haar koppie... Maar ja lastig gewoon...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door