Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door syiryo
#2822842
Hoi,, ben ik weer eens. Bowie zit nu op brok, maar deed het op vers toch beter (qua vacht en stinken). Helaas is het poepverhaal niet veranderd. Ik heb een lading kvv besteld bij dego, en nu krijgt ie alvast smuldier om even weer aan vers te wennen... (tuurlijk diaree nu).. Wat nu mixen met brok of even doorbijten en gewoon deze week smuldier (vrijdag komt de degoman) .. :-\
Door charmed
#2822882
Misschien de Kvv even overgieten met kokend water en af laten koelen, dat werkt hier het beste als ze diarree hebben.
Door Lizzy
#2823330
Ja, eens, terug naar stap 1. En ik wilde ook gaan vragen, heb je wel eens een goede probiotica gegeven? Solgar Advanced Acidophilus 40+. En dan beginnen met een kwart capsule per dag. En na een paar dagen 1/2 capsule per dag. En dat een paar maanden volhouden.
Door syiryo
#2823386
tx voor de info  ;) .

Vorige keer had ie er helemaal geen last van, maar blijkbaar zijn zn darmen nu van de wap erdoor. We gaan het stappie voor stappie doen.  :)

Morgen ff de da drogist bezoeken voor de solgar :) .
Laatst gewijzigd door syiryo op wo 04 dec 2013, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door syiryo
#2824801
update... 50/50 gaat het goed, mooie drollen weer  :biggrin2: . De solgar is binnen , dus die gaat er vanaaf een kwartje bij. Het smaakt hem allemaal even goed (ondanks dat ik zelf niet zo weg ben van smuldier).
Door henneke
#2824831
waarom ben je in het verleden van vers overgegaan op brok ? gemak of een andere reden ?
Door syiryo
#2824928
[quote="henneke"]
waarom ben je in het verleden van vers overgegaan op brok ? gemak of een andere reden ?
[/quote]

eigenlijk pure wanhoop.... en iets te hard van stapel gelopen denk ik. Op gegeven moment ben je het feit dat je 3 a 4x per week de achterkant moet wassen omdat die shitties steeds dunner worden zo zat dat je van alles gaat proberen.
Het was dus een combi van.
Hij gaat nu dus langzaam over van brok naar kvv (de best4rollen zijn binnen), en ik heb de solgar binnen, dus die komt er een kwart bij. Ik ben er van overtuigd dat ie vers lekkerder vindt, en het beter is voor hem. Of ik ooit weer helemaal ga barfen,,, denk het niet, eerst de rust weer hebben. :)

Overigens heb ik ook een worm/giardia kit liggen voor na het weekend om dat ook meteen weer uit te sluiten .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door