Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ObObO
#2823321
Beste Barfplaatsers,

Wat zijn jullie ervaringen met BARFmenu? Ik lees verschillende verhalen over de tevredenheid en gebruik. Is dit een product wat is aan te bevelen? Binnen kort heb ik een afspraak en neem graag jullie feedback mee!
Door M@rina
#2823332
Ik heb het een tijdje gevoerd en voor 1 hond naar volle tevredenheid. De andere hond is een miep, als de structuur hem niet bevalt dan eet hij slecht, te smeuig of te fijn vind hij niet prettig. Tinlo barfmenu is soms wat al te smeuig, vooral de kipvariant.

Verder zijn er veel honden die te harde ontlasting hebben van Tinlo. Daar hadden mijn honden dan weer geen last van, maar ik hoor het hier veel. Er zit best een hoog % bot in 25%.
Door chiva
#2823336
Hier ook regelmatig Tinlo, enkel gebruik het niet dagelijks.
De ontlasting van beide honden is gewoon goed.
De reu heeft meer bot nodig, maar bij de teef zie ik heel snel dat ze te veel bot binnen heeft gehad en ook daar zie ik geen verandering in der ontlasting.
Door keetje
#2823344
Ik heb regelmatig Barfmenu de luxe en ben tevreden. Luna doet het er (op het ogenblik) prima op, ik heb nog meer merken en wissel af. Wel kreeg ze van de konijn kalkpoep maar dat heb ik nu opgelost door 1/2 konijn, 1/2 vis te geven.
Door ObObO
#2823378
Bedankt voor de feedback. Ik hoor dus eigenlijk alleen maar goeie verhalen over BARFmenu nu van jullie dat is fijn!
Door M.P
#2823515
[quote="ObObO"]
Beste Barfplaatsers,

Wat zijn jullie ervaringen met BARFmenu? Ik lees verschillende verhalen over de tevredenheid en gebruik. Is dit een product wat is aan te bevelen? Binnen kort heb ik een afspraak en neem graag jullie feedback mee!
[/quote]

dit vind ik goed , barf menu staat op uw website te koop en hier vraag je hoe het is ....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2823537
Ik vind het zeker goed om als verkoper ervaringen van gebruikers mee te nemen in een gesprek met de leverancier.
En helemaal goed dat een verkoper van vers vlees zich wil verdiepen in de materie, waardoor hij zijn klanten een passend advies kan geven. Dat zouden meer verkopers mogen doen van mij!

Ik heb overigens een tijdje TinLo Barfmenu gevoerd, en ik was daar heel tevreden over.
Door nienk
#2823543
Reus krijgt ook zo nu en dan Tinlo BARFmenu, voor mij een goede keus omdat het hier makkelijke te verkrijgen is en smaken met maar 1 diersoort en zonder toevoegingen heeft. (Reus is nogal gevoelig en allergisch voor een aantal dingen) Hij doet het er prima op, netjes verpakt, etc. wel wat aan de dure kant.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door