Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#2822453
Ons ouwe taartje heeft een melkklierontsteking. Ze is schijnzwanger, en het had al over moeten zijn, maar net als de vorige keer blijft het als het ware hangen. Ze lebbert vaak aan haar tieten, en ik zag dat het wat blauwig was. De klieren zijn wel soepel, maar omdat ze blijft likken stimuleert ze het steeds weer.
Dus aan de galastop en volgende week gaan de eierdozen eruit, of wat er na 11 jaar nog van over is.
Als de baarmoeder er nog goed uitziet laat ze die zitten. Ze is eerder onder het mes geweest bij deze DA, en ze gebruikt gasnarcose wat toen prima ging.
Ik hoop dat ze ervan opknapt.
Door charmed
#2822474
Ach op haar ouwe dag nog. Whisper moest de laatste 2 jaren ook 2x onder narcose. De eerste keer voor een borstontsteking en de tweede keer voor een fikse baarmoeder ontsteking. Hoop dat je ouwetje snel weer de oude is. Sterkte.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2822490
Daar knapt ze heus wel van op, haast zeker weten ( uit ervaring hier), maar toch veel sterkte, het kan maar weer achter de rug zijn !
Door K&D
#2822505
Thanks. Gelukkig is ze er niet ziek van en is ze verder in prima conditie, op wat staar en ouderdomseigenwijzigheid (3 x woordwaarde) na. Vorige week nog fluitend 4 km naast de fiets. Ik zal volgende week woensdag wel beginnen me zorgen te maken over donderdag... ::)
Door K&D
#2828870
Zo, de stokken zijn eruit, de doos was verder nog prima voor een 11,5 jarige ouwe taart en die mocht blijven zitten. Ze is wel wat zielig en ligt lekker bij te komen in de mand. Op schoot wilde ze wel even, maar ze is nog wat beledigd...
Ze is nog een beetje rillerig, maar een snackje carnibest ging er wel in.
Afbeelding
Door K&D
#2828885
Ja, 't is een schok. Ze wil er ook nog niet over praten met Kyrah. Die ligt in de gang of onder tafel... :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2828915
Beterschap voor je ouwe doos....., zeg maar dat ik gauw kom teuten met wat lekkers (voor de hondjes!!!).  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door