Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Antonia
#2821708
Socke heeft al een tijdje een paar plekjes op zijn scrotum. Een van die plekjes is gaan irriteren waardoor Socke er aan is gaan poetsen. Resultaat: een natte, rauwe plek.
Morgen wordt hij hiervan verlost, Paul Groenestein gaat dit verwijderen. Om ruimte te krijgen wordt hij waarschijnlijk ook gecastreerd. Misschien kan er één teelbal worden behouden, dat wordt morgen duidelijk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2821731
Succes morgen. Hij is in goede handen, maar het is altijd spannend. Zo te horen wil je hem liever niet castreren, dus ik hoop voor dat er een teelbal behouden kan worden!
Door Antonia
#2821892
Kaela schreef: Succes morgen. Hij is in goede handen, maar het is altijd spannend. Zo te horen wil je hem liever niet castreren, dus ik hoop voor dat er een teelbal behouden kan worden!
Als het om medische redenen niet nodig en/of beter is dat hij volledig gecastreerd wordt dan heb ik dat liever niet. Zijn hormonenhuishouding verandert en ik kan de eventuele gevolgen daarvan voor zijn gedrag niet overzien.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door