Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2822106
roksefloks schreef: Romie krijgt prednison vanwege haar myositis en kanker. Kan ik haar daarnaast weerstandcompositum van Groene Os geven?
Het heeft natuurlijk wel iets ongelofelijk tegenstrijdigs, prednison geven dat het immuunsysteem onderdrukt en weerstandcompositum geven om de weerstand op te krikken. En aangezien myositis een auto-immuunziekte is, weet ik werkelijk niet of je de weerstand juist moet verhogen. Volgens mij een goede vraag voor een goed holistisch dierenarts! (ik zou dat dus niet aan de Groene Os overlaten, het antwoord).
#2822206
Lizzy schreef: Het heeft natuurlijk wel iets ongelofelijk tegenstrijdigs, prednison geven dat het immuunsysteem onderdrukt en weerstandcompositum geven om de weerstand op te krikken. En aangezien myositis een auto-immuunziekte is, weet ik werkelijk niet of je de weerstand juist moet verhogen. Volgens mij een goede vraag voor een goed holistisch dierenarts! (ik zou dat dus niet aan de Groene Os overlaten, het antwoord).
Dat is inderdaad ook mijn gedachte Lizzy.  :-\
Ik hoop dat Tannetje reageert. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door