Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2757847
Even een vraagje voor de kenners. Ik ben bezig om Visolie te bestellen van Doils. Daar staan 2 versies op met een beetje vage uitleg. De ene is Visolie Doils Joint (Arthrosis) en Doils Senior. Ik ben de ingrediënten aan het vergelijken. Bij de 1e staat 63% Omega 3, 450 mg/ml EPA, 100mg/ml DHA, bij de senior staat 62 omega 3, 33% EPA, 22% DHA. En dit op een site. Zo kan ik niet vergelijken waar het meeste inzit en welke ik het beste kan gebruiken. Bij de senior staat er een grote hoeveelheid vit E, bij de ander staat bevat ook vitamine E. Kan iemand mij helpen? Het gaat om een Bandit waar HD D vastgesteld is.
Gebruikersavatar
Door pike
#2757919
Senior bevat 330 mg EPA, 220 DHA en 22 ETA

Joint bevat  450 mg EPA, 100 DHA en 25 ETA

Vit. E wordt toegevoegd als anti-oxidant.

Terug te vinden op de site van Doils  ;)o
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2757962
Terug te vinden op de site van Doils  ;)o
Oh, dank je. Zo simpel op de site van Doils kijken, heb ik gewoon niet aan gedacht.  :-[
Maar dan is het wel duidelijk welke ik moet bestellen. Dank je.
Door Jerry@karina
#2820224
Ook ik heb hier een vraagje over:

Senior bevat 330 mg EPA, 220 DHA en 22 ETA

Joint bevat  450 mg EPA, 100 DHA en 25 ETA

wat betekenen de afkortingen... :-[      Ik wil visolie bijgeven ivm mijn hond met nierproblemen....
Door Annemarie Rijnveld
#2820280
omega-3-vetzuren EisosaPentaeenZuur EPA , DocosaHexaeenZuur DHA en het nieuwe (zeldzame) EicosaTetraeenZuur ETA 
de a staat voor acid
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door