Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2817516
Sinds een week of 3 tref ik elke dag (m.u.v. de zondag) 1 of 2 gemiste gesprekken aan op mijn mobiele telefoon. Het nummer waarmee gebeld wordt is onbekend, de gesprekken komen altijd binnen tussen 11.00 en 14.00 uur, er wordt geen voicemail ingesproken, maar het vreemdste is: de telefoon gaat helemaal niet over. Verder ondervind ik geen problemen. Ik kan gewoon bellen en gebeld worden. Telefoon gaat gewoon over als ik gebeld wordt, alleen bij deze 'spookgesprekken' niet. Het lijkt wel of mijn nummer wordt gebeld en dat dan vervolgens de verbinding direct weer wordt verbroken, nog voordat mijn telefoon over gaat. Heeft iemand een idee hoe ik hiervan af kom?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2817559
hannabelgje schreef: Ik ook, mijn broer heeft dat ooit gehad en die kreeg een behoorlijk gepeperde rekening.
Hoe zouden er nou kosten in rekening kunnen worden gebracht voor een gesprek dat ik nooit heb opgenomen?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2817624
Het lijkt mij ook onmogelijk dat je gebeld wordt, niet opneemt en dat dan geld kost...

Bellen naar een telecomprovider is, uitzonderingen daargelaten, vaak een kostbare hobby. Misschien te regelen via mijn[vulmaarin].nl?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2817627
Ronald schreef: Het lijkt mij ook onmogelijk dat je gebeld wordt, niet opneemt en dat dan geld kost...

Bellen naar een telecomprovider is, uitzonderingen daargelaten, vaak een kostbare hobby. Misschien te regelen via mijn[vulmaarin].nl?
Ik heb net een mailtje gestuurd naar Simyo. Even afwachten wat die zeggen.
Door eelke
#2817634
Elk 0900 nummer is gekoppeld aan een normaal regionaal telefoon nummer, wat met een beetje googlen te achterhalen is.

Dan betaal je geen extra kosten om naar het bedrijf te bellen :P
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2817662
eelke schreef: Elk 0900 nummer is gekoppeld aan een normaal regionaal telefoon nummer, wat met een beetje googlen te achterhalen is.

Dan betaal je geen extra kosten om naar het bedrijf te bellen :P
Nou ja, ze zullen m'n email toch ook wel beantwoorden?
Door eelke
#2817664
Sonja schreef: Nou ja, ze zullen m'n email toch ook wel beantwoorden?
Vast wel! Alleen duurt dat soms lang. Maar via de mail vind ik vaak ook handiger, kun je je verhaal nog eens door lezen etc.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2817670
eelke schreef: Elk 0900 nummer is gekoppeld aan een normaal regionaal telefoon nummer, wat met een beetje googlen te achterhalen is.

Dan betaal je geen extra kosten om naar het bedrijf te bellen :P
nou ben ik toch benieuwt hoe je dat dan doet,als je op google bv de gemeente opvraagt krijg ik alleen 0900 nr te zien,ik weet dat het kan alleen niet hoe :-\
Door miik
#2817897
Ik heb dat ook... dan ligt de telefoon naast me en krijg ik berichtjes dat ik een oproep gemist heb....
Bij mij gebeurt het alleen aan de ene kant van het huis, en vaak kom ik er ook wel achter wie me gebeld heeft. Blijkbaar heb ik daar geen goede ontvangst ofzo. In de woonkamer heb ik dat nooit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door