Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Heb je T-Mobile?Nee, daar ben ik gelukkig al bijna 3 jaar geen klant meer van. Bij dat bedrijf had ik dan wel geen last van spooktelefoontjes, maar wel van spookbedragen op de facturen.
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/med ... erlast.pdf
hannabelgje schreef: Ik ook, mijn broer heeft dat ooit gehad en die kreeg een behoorlijk gepeperde rekening.Hoe zouden er nou kosten in rekening kunnen worden gebracht voor een gesprek dat ik nooit heb opgenomen?
Ronald schreef: Het lijkt mij ook onmogelijk dat je gebeld wordt, niet opneemt en dat dan geld kost...Ik heb net een mailtje gestuurd naar Simyo. Even afwachten wat die zeggen.
Bellen naar een telecomprovider is, uitzonderingen daargelaten, vaak een kostbare hobby. Misschien te regelen via mijn[vulmaarin].nl?
eelke schreef: Elk 0900 nummer is gekoppeld aan een normaal regionaal telefoon nummer, wat met een beetje googlen te achterhalen is.Nou ja, ze zullen m'n email toch ook wel beantwoorden?
Dan betaal je geen extra kosten om naar het bedrijf te bellen
Sonja schreef: Nou ja, ze zullen m'n email toch ook wel beantwoorden?Vast wel! Alleen duurt dat soms lang. Maar via de mail vind ik vaak ook handiger, kun je je verhaal nog eens door lezen etc.
eelke schreef: Elk 0900 nummer is gekoppeld aan een normaal regionaal telefoon nummer, wat met een beetje googlen te achterhalen is.nou ben ik toch benieuwt hoe je dat dan doet,als je op google bv de gemeente opvraagt krijg ik alleen 0900 nr te zien,ik weet dat het kan alleen niet hoe
Dan betaal je geen extra kosten om naar het bedrijf te bellen