Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nanne
#2815590
Ik ken je nog niet zo heel lang maar de liefde voor jouw lieve Radja spatte in ieder bericht van het scherm. Ze had zich geen beter vrouwtje kunnen wensen, er is niets wat je niet gedaan had voor haar!

Wat ontzettend sneu dat je oudste er niet bij kon zijn...pfff, die bazen, daar kan ik zo boos over worden. Alsof zo'n beestje niets voor je betekent, schandalig!!

Wat Eelke zegt klopt als een bus, ieder dier is uniek dus ook al heb je nog een hele roedel in huis lopen, je mist toch die ene lieverd die er niet meer is. Veel mensen begrijpen dat helaas niet. Gelukkig vind je hier wel mensen die dat begrijpen.

Ook ik heb mijn beide honden laten cremeren en weer in huis gehaald en ik moet je zeggen, dat voelde goed...weer thuis, daar waar ze horen. Hopelijk krijg jij dat gevoel ook en kun je daar een beetje troost uit putten. Geef haar maar een heel mooi plekje.

Lieve Jacqueline, schrijf vooral van je af als je daar behoefte aan hebt meis...er is hier echt niemand die jou niet begrijpt.

Hele dikke  :-* en een mega  :bigarmhug: voor jou XXX
Gebruikersavatar
Door Radja
#2815622
Morgen reageer ik weer,vanaf vrijdag eigenlijk niet meer geslapen,door de zorgen en het hoesten,ben nu leeg,kapot van verdriet en vreselijk moe :'(,maar omdat jullie zinnige dingen zeggen daar ga ik morgen echt op reageren!  :-*
Door eelke
#2815625
Radja schreef: Morgen reageer ik weer,vanaf vrijdag eigenlijk niet meer geslapen,door de zorgen en het hoesten,ben nu leeg,kapot van verdriet en vreselijk moe :'(,maar omdat jullie zinnige dingen zeggen daar ga ik morgen echt op reageren!  :-*
Al doe je het pas over een week (of gewoon helemaal niet), neem de tijd! Nu eerst maar even bekomen voor vandaag, en met je gezin doorbrengen.
#2815691
Lees  nu je stukje pas  :'(
Jacqueline een dier wat in je hart zit, waar je zo klaar voor gestaan hebt, gehoopt dat ze zonder jeuk kan zijn, haar gezondheid kon verbeteren, en dan word het ingehaald door een tumor, een ziekte waar niet tegen te strijden is geweest. Ze heeft in liefdevolle armen haar laatste adem uitgeblazen, voor jullie blijft het verdriet en de stilte, het zal een tijd duren voordat de tranen niet iedere dag komen, heel veel sterkte :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Radja
#2816278
eelke schreef: Ah, gelukkig vind je het niet vervelend dat ik het vraag... ik zou het ook veel fijner vinden om de dingen hier te vertellen, dan aan sommige anderen (huh, honden crematie, wat is dan nu voor een belachelijk iets, of, dan neem je toch een nieuwe? Zijn wel reactie's die van niet- honden mensen kunnen komen...)
Wat zonde zeg dat de oudste er niet bij kon zijn. Moet voor hem ook wel raar zijn geweest op dat tijdstip... fijn dat ze maandag weer terug komt, dat zal vast een stuk beter voelen. Lekker weer bij jullie in huis.

En volgens mij kun je wel 20 honden hebben maar is het nog altijd stil als net die ene er niet meer is... daar kan een papegaai niet overheen, al gilt ie nog zo hard ;) het is toch het gevoel van leegte...en je houdt als je thuis bent ook een hele dag rekening met een hond. Waar ie ligt of loopt zodat je je benen niet breekt, automatisch een aai over de kop, even een onzin praatje...en dat is gewoon heel raar als dat ineens niet meer kan.
Sommige mensen,vaak zonder,maar ook met huisdieren,kunnen idd heel cru zijn! Het is me ook al gevraagd of ik weer een hond neem en dat ik net verteld had dat we Radja moesten laten inslapen! Ik bijt dan maar heeeeeel hard op mijn tong,tel tot tig en zeg dan weet ik niet. Eelke net zoals jij al eerser in dit topic schreef,dat je soms denkt dat je beter geen huisdieren meer kan nemen,omdat het afscheid zo'n pijn doet,zo denk ik er ook over,totdat de overdonderende stilte nog meer pijn gaat doen. Maar nu.................pffffff

Ook sommige mensen snappen niet dat je om een dier rouwt,ach ja 1 maar hooguit 3 dagen, " het is maar een......."! Ik weet nog goed dat ik uitgelachen ben door een voormalige buurvrouw,die het maar raar vond dat ik moest huilen om de dood van mijn parkietje! Brrrrr en grrrr ! Ook dat doet pijn.

Ieder rouwt op zijn/haar manier en als iemand na een jaar ofzo over haar/zijn huisdier rouwt en wil praten,dan konden ze bij mij altijd terecht,omdat ik dat bij mijn vorige hond,Shabu,zelf ook had.

De leegte,stilte het gat waar je invalt is enorm groot er valt zoveel weg,maar vooral haar liefde,haar onvoorwaardelijke liefde!!! 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door