Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2814074
Dit is de 3e dag dat Django diarree heeft, tot nu toe at en dronk hij goed en was gewoon actief. Hij heeft gisteren en vanochtend ook overgegeven maar ik denk dat dit misschien gal is omdat hij dan al een hele tijd niet heeft gegeten. Hij heeft niet langer op z'n eten moeten wachten als normaal en dit overgeven doet hij anders nooit. Het is in het begin wel eens voor gekomen en toen was het crème/wit en dit is bruin. Vandaag heeft hij z'n eten laten staan, is heel rustig en z'n buik is heel luidruchtig :-\ Ik twijfel wat ik moet doen. Naar de Da gaan? Of eerst Okugest enz gaan halen?
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2814092
Dankjewel :) Ik ga het zo eerst halen.
Ik schrik er wel van, ben dan meteen bang dat het iets ergs is. Normaal gesproken is hij heel erg druk en nu is hij afwezig en wil alleen maar slapen. Dat harde rommelen van z'n buik heb ik ook nog nooit gehoord..  :(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2814115
meet zn temp eens op...
als ie ook belabberd gaat drinken naar de da.... mijn hond was met een dag uitgedroogd en dat wil je echt niet
dat rommelen in zn buik dat zijn zn ingewanden/ maag/darmen van streek....
en dat ie zo rustig is.... als er morgen geen verbetering is zo ik mooi naar de da gaan
Laatst gewijzigd door me and my boys op wo 20 nov 2013, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2814131
Bouillon ga ik maken :) Dankjewel voor het meedenken! Ik meet z'n temp straks nog een keer. Wat is te hoog?
Door Bosliefje
#2814161
37.3 vind ik weinig eerlijk gezegd. Is dat zijn normale temperatuur?
Mijn honden hebben verschillende basis-temperaturen, één heeft 37.8 en de ander 38.3.
Dus 37.3 lijkt me laag.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2814168
Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat ik zijn temp op meet :-[ Denk je dat het te laag is?
Gebruikersavatar
Door Thea
#2814181
Het is natuurlijk een heel klein hondje en die zijn ook sneller uitgedroogd denk ik.
Dus bij twijfel naar DA
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#2814185
Net opnieuw gemeten en nu is het 37,8, misschien net niet diep genoeg? Z'n tandvlees is nog mooi roze en z'n oren en voetjes voelen niet koud aan. Net een half tabletje Okugest gegeven. Ik ga hem nu wat proberen te laten drinken, pff wat een stress
Laatst gewijzigd door Joaquin op wo 20 nov 2013, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door