Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door TessaThomas
#2812014
Hoi allemaal,

Op dit moment heb ik twee honden die net weer fit beginnen te worden. Tay heeft een tijd last gehad van zijn ogen en Tessa was gewoon niet helemaal lekker, soms een oog wat een beetje prut had, dan weer beetje aan de race en noem maar op. Nu wilde ik ze beiden eigenlijk iets geven om de weerstand te verhogen, als dat bestaat en nut heeft. Maar wat? Probiotica heb ik besteld, omdat ze beide wat antibiotica hebben gehad.
Door Lizzy
#2812017
Probiotica lijkt me een heel goed begin! Zeker na een AB kuur. Je kunt ook wat propolis inwendig geven. En eventueel zelfs Echinacea Purpurea en Angustifolia. Of iets als Echineacea Extra Forte van Bloem. Daar zitten zowel de purpurea als de angustifolia in + Cat's Claw (dat ontgift na AB) en Plantago.
Door TessaThomas
#2812019
Lizzy schreef: Probiotica lijkt me een heel goed begin! Zeker na een AB kuur. Je kunt ook wat propolis inwendig geven. En eventueel zelfs Echinacea Purpurea en Angustifolia. Of iets als Echineacea Extra Forte van Bloem. Daar zitten zowel de purpurea als de angustifolia in + Cat's Claw (dat ontgift na AB) en Plantago.
Ik slik zelf Cat's Claw en Echinacea van de tuinen. Kan dat ook?
Door BAC
#2812021
Groentemix idd, en een vitamine preparaat, ik ben zelf Multi Vital Forte op aanraden van Heiloo gaan geven.
Door Mr bojangles
#2812835
Weerstand van T.A.P kan je geven dat werkt echt super. Mijn konijn had hotspot onder ze bek na veel schoonmaken ging t maar niet echt beter. Na een week weerstand van T.A.P te geven is het bijna weg. Biofood natuurkruiden is ook een goede ondersteuning en zeker een probiotica.
Ik zou persoonlijk niet teveel tegelijk doen, als je nu de probiotica geeft, een multivitamine en zalmolie moet dat even voldoende zijn. Mocht dat op zijn en je denkt nou ze kunnen toch nog extra gebruiken kan je de de andere weerstand spullen gebruiken.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#2812879
Allereerst beterschap met je maatjes.  :-*
Kira had in t verleden ook wel eens last van haar oogjes. Nu krijgt ze elke dag 3 tabletjes chlorella bij haar eten en nooit meer last gehad.
CHlorella is een alg maar zorgt ook dat gifstoffen (wo antibiotica) uit het lichaam gewerkt worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door