Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Chunga
#2811823
De laatste 2 jaar zie ik weinig interesse/bestel topics bij Lupa Diervoeding.
Voor die tijd waren de topics er met enige regelmaat.

Hoe zijn jullie recente ervaringen met Lupa Diervoeding?
Door BAC
#2812554
bordie schreef: ik kan aan van alles komen via bp.....
Dat is niet haar vraag.

Mijn ervaring met Lupa is wel goed. Alleen de communicatie vond ik in de tijd dat ik bestelde, vrij rommelig.
Ik weet niet of dat inmiddels verbeterd is. En vaak zat er iets niet bij, ze probeerde wel een vervangend product te zoeken, dacht wel mee maar de communicatie he....
Verder wel goede producten. Maar zou fijner zijn als haar site wat meer up to date was.

Producten komen wel stijf bevroren aan, een absolute must!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2812950
Lupa gaan we ook altijd zelf halen. Wat ik fijn vind is dat ze dus wel altijd meteen laat weten of alles er is en of je iets anders wilt dan. En meestal ook wannneer het dan wel binnenkomt. Ik houd hier altijd rekening mee met bestellen, dat het er misschien pas een week later is, moet ik maar op tijd bestellen en niet op het laatste moment. Ik ben tevreden over Lupa.
Door Fabienne88
#2814171
Ik heb ook al meerdere bestellingen bij Lupa geplaats, allemaal in 2013, want mijn honden BARF'en pas sinds februari dit jaar.
Ik heb hele goede ervaringen met Lupa. Inderdaad levering stijf bevroren vlees. top!
De communicatie is inderdaad wel een puntje,maar tot nu toe niet echt iets verkeerds gegaan en volgens mij een redelijk goede prijs/kwaliteits verhouding. Je zult het echt wel goedkoper kunnen krijgen, maar al die lijntjes.. ppff.. zo'n gedoe.
Ik werk veel, dus lupa is gewoon op internet, snel bestellen en klaar :-)
hoop dat je iets aan m'n mening hebt
Door Mandarijn
#2814543
hannabelgje schreef: Goed eigenlijk, maar ik woon om de hoek dus ga er gewoon heen als ik iets nodig heb.
Hier idem. Laatste keer kreeg ik bericht dat er iets niet was en hebben we samen naar een vervangend product gekeken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door