Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2810064
Kim_S schreef: Ow sh*t! Das balen zeg.
Wij waren de hele avond onderweg dus heb helemaal niks gehoord  :-[

We hebben nu 2 verschillende gehad, allebei Duits. Dus weet niet of dat te ver is voor jullie. In Heede de kliniek (duuuuur) en 2 weken geleden een uit Rhede die alleen paarden doet. Was wel tevreden maar hij is lastig te bereiken. Niet handig bij een spoedgeval...
Heede is echt heel erg duur... laatst een teefje gecastreerd voor 730 euries...
Gelukkig deed de traumeel zijn werk bij Bandiet en loopt hij nu weer normaal rond
#2810069
koekiesranch schreef: Heede is echt heel erg duur... laatst een teefje gecastreerd voor 730 euries...
Gelukkig deed de traumeel zijn werk bij Bandiet en loopt hij nu weer normaal rond
Dabedoelik. Ga ik dus alleen nog maar heen met spoedgeval.

Blij dat het weer beter gaat met Bandiet. Is altijd schrikken zoiets!
#2810085
ChantalKrijn schreef: Dat heb ik ook al gezegd.. En wat als hij nou nooit meer gevraagd word. Dan is mijn kans op een Tyke-baby verkeken..
Ja, belachelijk  >:(

(Ik wil stiekem al heel lang een bulletje... maar meneer vindt ze lelijk  ::) >:()
#2810087
Kim_S schreef: Ja, belachelijk  >:(

(Ik wil stiekem al heel lang een bulletje... maar meneer vindt ze lelijk  ::) >:()
Tss, ze zijn niet lelijk  >:(
Er zijn er nog 2 vrij..  :angel: Mensen met een reu-aanvraag.. tsja dat gaat niet werken nie  :biggrin2:
#2810091
ChantalKrijn schreef: Tss, ze zijn niet lelijk  >:(
Er zijn er nog 2 vrij..  :angel: Mensen met een reu-aanvraag.. tsja dat gaat niet werken nie  :biggrin2:
Doe mij maar een gestroomde dan.
Even denken... Hooli, Max, Ozzy.... en.... ???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door