Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door fester
#279544
Onze Jolly had last van haar oor. Heel af en toe krabbelde ze er aan. Maar onder haar oor was het kapot en een beetje pusserig. Ik heb toen een papje gemaakt van groenklei met een druppel tea three er door en dat onder haar oor gemeerd. 12 laten zitten verwijdert en de volgende nacht weer herhaald. Het is helemaal over! Wie had dat nu kunnen denken. Supper die groene klei ;D
Door Lizzy
#279676
Ik haal de groene klei altijd bij de reformwinkel.

Hee super trouwens. Goed idee om groene klei ook voor dit soort dingen te gebruiken!
Door fester
#280622
jack schreef: Waar wordt het nog meer voor gebruikt dan?
wel makkelijk om dit in huis te hebben.
gr Hetty
Kijk even in de bieb staat staat een heleboel over geschreven. of goole even op groene klei.
Door fester
#280623
Lizzy schreef: Ik haal de groene klei altijd bij de reformwinkel.

Hee super trouwens. Goed idee om groene klei ook voor dit soort dingen te gebruiken!
Ja ik dacht als het voor wondjes en onstekingen is. Dan moet het daar ook goed voor zijn! Het zijn nu alleen nog maar een paar korstjes. En ze heeft verder nergens meer last van! ;D
Gebruikersavatar
Door Cherry
#282450
Ik heb ook nog een vraag over groene klei, ik lees dat je er een papje van maakt en het dan gebruikt, kan je zo'n papje langere tijd bewaren of moet je het telkens opnieuw maken?
Door danielle1980
#282452
fester schreef: Onze Jolly had last van haar oor. Heel af en toe krabbelde ze er aan. Maar onder haar oor was het kapot en een beetje pusserig. Ik heb toen een papje gemaakt van groenklei met een druppel tea three er door en dat onder haar oor gemeerd. 12 laten zitten verwijdert en de volgende nacht weer herhaald. Het is helemaal over! Wie had dat nu kunnen denken. Supper die groene klei ;D
hoe maak je dat papje precies?
met welke ingredienten en welke hoeveelheden?
zou het ook helpen bij een verstuiking?
Door Femke
#283993
danielle1980 schreef: hoe maak je dat papje precies?
met welke ingredienten en welke hoeveelheden?
zou het ook helpen bij een verstuiking?
groene klei reinigt het lichaam, dus ik denk niet dat het bij verstuiking helpt. Tip het eens in in de zoekmachine, dan komt er een hele hoop info naar voren ;)
Door danielle1980
#284612
Femke schreef: groene klei reinigt het lichaam, dus ik denk niet dat het bij verstuiking helpt. Tip het eens in in de zoekmachine, dan komt er een hele hoop info naar voren ;)
ja dat dacht ik ook, maar omdat er bovenaan stond dat het voor wondjes bij de oor werd gebruikt dacht ik intressant waar dient het nog meer voor? ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door