Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door macchia
#2804160
Ik ga in het nieuwe jaar naar Frankrijk verhuizen, nl. naar Percey in het Noorden van de Bourgogne.
Inmiddels eten 2 van mijn katten een tijdje vers, dat zou ik graag voortzetten.
Ook 2 nieuwe katten daar wil ik overzetten.

Hoe kom ik daar aan barf producten? Ik zag in de supermarkt het een en ander, maar hebben ze daar wellicht ook een online winkel die aan huis bezorgd?

Ik hoop dat er iemand is die me een tip kan geven  :)
Door Mowgli
#2804286
Annemarie Rijnveld die in Italië woont en ook een aantal leden van haar italiaanse barf community bestellen een aantal van hun barfproducten bij Duitse leveranciers die ook naar het buitenland sturen. De producten komen altijd goed bevroren aan. Misschien is dat een optie voor je?
Gebruikersavatar
Door koekje
#2804348
Volgens mij kan je alles aan barf in Frankrijk krijgen. Zal vast wel duurder zijn dan de NLse barfprijsjes, want de Fransen eten bij voorkeur het allemaal zelf op.
Ik zou eens bij de betere slager gaan kijken of de slager die in de hypermarché zit. En misschien kunnen ze wat voor je bestellen of ritselen. Als men uitleg blieft, gewoon vertellen dat je dure luxekatten hebt en deze dus vanzelf duur en luxe gevoederd dienen te worden.
Door macchia
#2804397
Het zou wel jammer zijn, hogere prijzen, aangezien ik er dus 4 vlees wil geven. De katten die we erbij krijgen vangen muizen en vogels, dus dat moet ook wel lukken :biggrin2:

Ik zal tijdens mijn volgende bezoek naar een grotere supermarkt gaan met slager erin.

Voor de eerste tijd neem ik denk ik een diepvriesdoos vol mee, dan hoef ik na de verhuizing en kattenintroductie niet op stel en sprong op zoek.
Door Mowgli
#2804551
macchia schreef: Ja wie weet, heb je daar misschien de site van?
Ja, een aantal websites kan ik je geven (voor de zekerheid kun je Annemarie Rijnveld misschien nog een PM sturen), maar wel met de aanwijzing dat in Duitsland de barf-artikelen duurder zijn dan in Nederland. Dus dan is het afwegen wat goedkoper is, bij de slager of via de post ;)

http://barferswellfood.de
http://das-tierhotel.de
http://zoobedarf-hitzegrad.de
Door Too
#2804987
macchia schreef: Het zou wel jammer zijn, hogere prijzen, aangezien ik er dus 4 vlees wil geven. De katten die we erbij krijgen vangen muizen en vogels, dus dat moet ook wel lukken :biggrin2:

Ik zal tijdens mijn volgende bezoek naar een grotere supermarkt gaan met slager erin.

Voor de eerste tijd neem ik denk ik een diepvriesdoos vol mee, dan hoef ik na de verhuizing en kattenintroductie niet op stel en sprong op zoek.
Of je hanteert de 'methode-Anne' : je propt een vriezer nokvol, vriest t geheel stevig in, zet de vriezer op een aanhanger/in een camper en reist vervolgens t halve continent over... t hele spulletje komt stijfbevroren aan!
Door macchia
#2805850
Too schreef: Of je hanteert de 'methode-Anne' : je propt een vriezer nokvol, vriest t geheel stevig in, zet de vriezer op een aanhanger/in een camper en reist vervolgens t halve continent over... t hele spulletje komt stijfbevroren aan!
;D Zoiets gaat het wel worden ja
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door