Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#2805180
Waar bestel ik die? Tante P heeft er minimaal zeven nodig, ik denk zelfs wel meer. Ik heb al gezocht, maar vindt er geen. Iemand een idee?
Door eelke
#2805191
Nee.

Ja, op marktplaats staan mensen die ze zelf maken... maar een webshop kon ik ook niet vinden. Ik heb er ook al eens een topic over gehad, en toen heb ik er 2 van Ulla gekregen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2805257
Ik heb die van Gijs eens gezien en vind ze heel mooi. En zeker niet te ingewikkeld om zelf na te maken. Dat kan van een (oude) handdoek, badstof of een lapje gewone katoen, met molton voering. Even afzetten met biasband, drukknoopje erop zetten en klaar!
Door miik
#2805364
Misschien kan/wil Olga ze wel voor je maken ? Ik zie van haar zulke mooie dingen voorbij komen !
Door eelke
#2805370
miik schreef: Misschien kan/wil Olga ze wel voor je maken ? Ik zie van haar zulke mooie dingen voorbij komen !
Hopen dat we in bulk kunnen bestellen dan  :biggrin2:
Door fem fatale
#2805395
Is dat wat ik denk dat dat is?

Is dat ook iets voor katten die kuikentjesgeel en rattendarmen in hun kraag smeren zodat ze de hele dag iets te snacken hebben? (Dan snap je opeens die mensen die brokjes geven wel hoor. Vooral als ze een witte kraag hebben zoals Jet.)
Door eelke
#2805397
fem fatale schreef: Is dat wat ik denk dat dat is?

Is dat ook iets voor katten die kuikentjesgeel en rattendarmen in hun kraag smeren zodat ze de hele dag iets te snacken hebben? (Dan snap je opeens die mensen die brokjes geven wel hoor. Vooral als ze een witte kraag hebben zoals Jet.)
Tegen het kwijl...
Gebruikersavatar
Door kira
#2805400
miik schreef: Misschien kan/wil Olga ze wel voor je maken ? Ik zie van haar zulke mooie dingen voorbij komen !
Morgen even een pb doen. Ik heb een heel mooie slab uit Engeland, maar dat is grote beer haar zondagse slab. Tante P is nu al twee weken lang nat in haar nek en als ze haar kop schud is het fijner als ik eerst haar bekje droog. Ik vrees dat ze een echte beer is en de hele dag een slab om moet.
Door eelke
#2805404
kira schreef: Morgen even een pb doen. Ik heb een heel mooie slab uit Engeland, maar dat is grote beer haar zondagse slab. Tante P is nu al twee weken lang nat in haar nek en als ze haar kop schud is het fijner als ik eerst haar bekje droog. Ik vrees dat ze een echte beer is en de hele dag een slab om moet.
Ik heb de vraag gesteld op de newfen facebook. Gijs krijgt hier ook een slab om als er visite is, daar gaat ie overmatig van kwijlen.
Door fem fatale
#2805464
eelke schreef: Tegen het kwijl...
Oh, dat doet alleen Kai en niet zo heel vaak, alleen als we uitgebreid knuffelen en de dames zitten er niet bij.

Hij heeft er wel een bruine vlek van in zijn kraag. Of van het oversprongwassen, dat kan ook.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2805487
nou voor mijn sintje zou het ook geen overbodigen luxe zijn soms,dus lees even mee
Door miik
#2805501
Rostero is/ zijn supermensen ! Die maken ook dingen anders als je het hun vraagt.
Ze staan op shows... maar ik weet dat ze bij Ramses om de hoek wonen  :biggrin2:
Dus ik voel een hondenslablijntje aankomen  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door