Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door prissie
#279345
We moesten vandaag wegen en we stonden versteld!!!
Hij woog de laatste keer 10.3 bij de dierenarts en nu?
9.4!!!!!!!
Er is 9 ons af!!!!
In ogeveer 3 weken!
Echt onwijs gaaf dat het zo goed gaat!
Ben er echt blij mee!
Ik vroeg wel of het niet te hard ging en hij zei dat ik dat het beste aan rocky zelf kon zien, als hij zich goed voelt en geen honger lijdt of ziek word dan gaat het goed en kan ik gewoon zo doorgaan...
Dus dat doen we ook, want hij voelt zich zelf heel erg prettig en word steeds actiever en blijer ;D
Door prissie
#280765
[quote="tieneke"]
Nog lang zo slecht niet dat versvlees ;D ;D
[/quote]

Nee helemaal niet!
En mn tante is ook al een tijdje bezig met proberen dr hondje af te laten vallen, die is gewoon zielig dik en die eet echt veelste veel, maar die vind het dan weer erg zielig als ze minder gaat geven.
Nu ze ziet hoe blij Rocky is en hoe vrolijk ie hier van word en dat ie weer mee wil wandelen en met de dag jonger lijkt vroeg ze toch hoe ik dat deed en of ik voor haar wilde kijken wat haar hondje dan eten moest...
De boterham met smeerworst tussen de middag en de plakken worst tussendoor en de stukken kaas als beloning die gaan allemaal weg, de brokken en de kuipjes ceasar gaan de deur uit en dat park wat voor de deur ligt dat is er niet voor niks ;D
Een hele hoop protest en toen heb ik gezegd, nou ja, dan niet, als je dat niet doet dan word ze nooit meer zoals rocky en van de zomer heeft ze nergens plezier van, dan ligt ze de hele dag te hijgen en wie weet gaat ze wel dood als dr hart ermee ophoud van al dat vet (een beetje overdrijven hier en daar), maar de d.a. had tegen ons wel gezegd dat het erg slecht voor zn hart is al dat vet en dat ie een stuk korter kan leven zo dik.
Toen was ze even stil en nu wil ze het dan toch wel gaan proberen, meteen met r mee gegaan naar de dierenwinkel en een pak duck gehaald, kan ze daar niet meer onderuit.
De brokken zijn weggeooid en alleen de kuipjes ceasar waren zonde om weg te gooien, dus die blijven in de kast staan ::)
Verder nog ongeveer 100000x gezegd dat het echt zieliger is zo dan dat ze minder krijgt....
Nu maar hopen dat ze zich eraan houd en we weer een blije hond er bij hebben!
Echt zo zonde toch vind ik dat he?
We wonen (en ook zij en vele andere hondenmensen) vlak voor een prachtig uitlaatgebied waar je uren en kilometers kan wandelen met de hond los of vast wat je wilt en bijna geen enkele hond hier in de buurt komt daar :-\
Als ik toch zie hoe benji geniet en lekker ligt te slapen en genoten heeft na een wandeling en die arme dikke hondjes die voor het raam zitten te kijken als we langslopen dan zou ik ze allemaal wel eens wakker willen schudden en hierheen sturen en met een schop onder hun *** het weiland in!
(sorry voor het offtopic stukje, maar erger me er steeds grandioos aan).
Door diana
#280814
ik ook hoor ,
helaas zijn er nog veel te veel mensen
die denken dat ze goed voor hun hond zijn door ze van alles toe te stoppen wat niet voor honden bedoeld is.
zag een poos geleden een waggelende labrador,
beest kon amper lopen .
heeel voorzichtig zei ik tegen zijn vriendelijke bazinnetje
goh
lijkt wel of hij moeite heeft met zijn gewicht .
nou dat heeft hij ook maar we verwennen hem he
En hij lust ALLES!
En we vinden het zo zielig om steeds nee te zeggen ,
want hij kan de hele dag wel eten !!

nou; de mijne ook zei ik , maar omdat hun niet weten dat het niet goed voor ze is krijgen ze het niet .
Ik vind het veel zieliger dat ze last van hun rug krijgen of andere ziekten door hun overgewicht dan het missen van lekkernijen .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door