Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#279112
Ted is al een poosje schijnzwanger. Net als de vorige keer, merk je niets aan haar gedrag (misschien iets waakser), behalve dat ze dikke 'tieten' krijgt. Maar nu komt er ineens ook melk uit! Kan dat kwaad?
Door avalon
#280214
Als Ted er geen last van heeft, geen probleem van maken hoor. De dames hier zijn ook van die melkgevers. Een kan daar chaggie van worden en die geef ik dan gewoon twee dagen geen eten, stopt de melkgift gelijk. Die andere tsja, das een verhaal appart :-\
Door geer
#280293
Nou, Ted loopt echt als een lekkende melkkoe door huis ;D Gister bekeek Guus haar dikke tieten eens van dichtbij, hij kneep er voorzichtig in en...frrrrtttt! Bijna tegen het plafond! ;D
Door tieneke
#280345
geer schreef: Nou, Ted loopt echt als een lekkende melkkoe door huis ;D Gister bekeek Guus haar dikke tieten eens van dichtbij, hij kneep er voorzichtig in en...frrrrtttt! Bijna tegen het plafond! ;D
;D ;D
Gebruikersavatar
Door Hitam
#280576
Pulsatilla in huis?
Niet te veel aan komen want dan stimuleer je de melkgift juist, of je moet haar als koetje willen gebruiken.
Door Ine
#280608
Hitam schreef: Pulsatilla in huis?
Niet te veel aan komen want dan stimuleer je de melkgift juist, of je moet haar als koetje willen gebruiken.
Mini Milka koetje ;) ;D ;D ;D
Door geer
#280798
Pulsatilla heb ik geloof ik nog wel! Ted ligt de godganse tijd op haar rug met een blik van 'melk mij! melk mij!' ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door