Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Ashena
#2790473
Mijn naam is Marije,  ik woon in Zwolle met mijn chihuahua Bella waarmee ik GGB train en mijn kat en binnenkort komt daar een sheltie pup bij. Ik voer momenteel carnibest en af en toe smuldier en rodi voor afwisseling. Nu ben ik voor meer variatie aan het kijken maar ik vroeg mij af of iemand mij kan vertellen welke KVV er in zwolle te verkrijgen zijn,  of dat er een merk is dat thuisbezorgd wordt zonder dat ik een minimum van 100 euro moet bestellen,  want dat krijg ik gewoonweg niet op met 50 gram per dag die Bella eet.  Ik ben niet in bezit van een auto enkel van een snorfiets dus ik kan het ook niet even verder weg ophalen.
Ik ben overigens best tevreden over carnibest maar wil wat meer variatie qua vleessoorten etc.  Barf is lastig omdat ze zo weinig eet.

Iemand die wat weet?

Overigens vond ik lotgering een optie maar daar las ik vrij veel recente slechte ervaringen van dus durf ik dat niet aan.
Door tammie
#2791295
Heel veel merken :)

Je kan bij de woef en miauwshop het 1 en ander krijgen, ik ben er zelf al een hele poos niet meer geweest dus ik durf niet te zeggen welke merken het om gaat.
Bij de Groot in 's Heerenbroek (echt pal na Westenholte) kan je heeel veel merken bestellen, wat kvv's hebben ze op voorraad.
Je mag met mij mee bestellen bij degomeat, bestel iig a.s. weekend waarschijnlijk weer.
Lotgering, ervaringen zijn wisselend, ook hierbij kan ik je i.o.m. wel aan een adresje helpen waarmee je kan meebestellen, wordt bij haar thuis afgeleverd (=Aa-landen).

En vervoer is altijd wel op te lossen wat mij betreft mocht je willen meebestellen met mij of met lotgering.

Groet Tamara
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2791701
Hoi tamme.  Ik wist niet dat de Groot ook KVV had.  Dat is fijn om te weten hoewel dat nog een stukje tuffen is haha.  Ik haal mijn carnibest bij de woof en miauw shop en momenteel hebben ze geen ander KVV.  Ik heb ondertussen iig een site gevonden van gelukkig dier waar veel KVV te verkrijgen is.  Voorlopig heb ik nog even genoeg KVV maar mocht ik mee willen bestellen dan laat ik het weten.  Bedankt voor het aanbod!

Groetjes.  Marije
Door tammie
#2792123
Klopt die bezorgen idd ook in Zwolle.
Ik wist het ook niet, wij zijn op een gegeven moment zo brutaal geweest om het gewoon te vragen omdat ik anders naar de stad (Jumper had voor een aantal jaar terug ook het 1 en ander aan KVV) had gemoeten en De groot voor ons aardig dichtbij zit (Stadshagen).

Dan is Woof en miauwshop aardig in assortiment achteruit gegaan, jammer.

Je mag het altijd laten weten, bestel zelf niet maandelijks bij Degomeat, eind van elke maand wordt sowieso lotgering besteld, maar als ik bestel bij degomeat is meebestellen iig geen probleem.

Gelukkig dier vind ik zelf dat ik daar niet alles kan krijgen wb Barf vandaar dat ik daar bewust niet wil bestellen ;)

En deze regio is idd niet altijd gemakkelijk, vandaar ook het samenwerkingsverband die ik en een vriendin samen hebben opgestart. Op deze wijze kunnen we nog iets doen voor anderen en andere honden. Helaas geen rijke vent alle 2 want anders wisten we het alle 2 wel :)
groetjes Tamara
Door Levi
#2799147
Bij de groot hebben ze inderdaad wat KVV's Alleen vind ik ze best wel duur :( Vroeger kocht ik altijd bij Boer en Zn in Kampen. Maar tegenwoordig bestel ik bij http://shop.caroba.nl/ daar kan je voor 25 euro bestellen, dan leveren ze het gratis aan je huis.

25 euro is voor mij goed te doen. Heb 2 kleine hondjes van 5 kilo.

@tammie, Woon jij ook in zwolle? Ik wil namelijk ook graag wat dingen bij Degomeat bestellen. Wanneer ga je weer bestellen?
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2799228
Ik was bij de Groot geweest en gevraagd.  Maar ze hadden carnibest energique en rodi.  Dat kan ik dichterbij ook krijgen. 
Caroba kende ik nog niet.  Bedankt!
Door Levi
#2799451
Graag gedaan ;) Ik haal bij Caroba altijd Darf dat is biologisch en soms een paar rollen alaska konijn en eend. Voor de afwisseling.

Tinlo is er ook verkrijgbaar. Je komt al heel snel aan 25 euro :P althans dat heb ik altijd

Anders zouden we altijd samen ergens anders kunnen bestellen. Waar ze nog meer verschillende soorten hebben (dan moet je alleen aan de 50 euro of meer komen)
Door tammie
#2800218
Levi, ik zie jouw berichtje nu pas, wat jammer, had net vd week (woensdag) binnen gekregen :)

Ik bestel maandelijks bij degomeat, als je wilt meebestellen kan het in de enalaatste week van iedere maand (zo rond de 20e). Weet ik zeker dat je op tijd bent :)
Is nooit geen probleem voor mij ;)

W.b. de groot, wat een teleurstelling :( Nu is een beetje KVV sowieso met 2 labradors behoorlijk aan de prijs in vergelijking met zelf samen stellen maar vind het wel jammer voor degene die iets meer willen  ;)
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2800529
Ik ga even bij de Degomeat kijken wat z  hebben etc.  Laat je nog weten of ik mee wil bestellen dan.  Woonde jij nou in stadshagen?  En ik moet even kijken met ophalen want als ze altijd op woensdag leveren ben ik niet overdag thuis
Door tammie
#2800539
Nee, normaal gezien volgens website bezorging op dinsdag...
Alleen door de storm afgelopen maandag vervoersproblemen.
Maandag heb ik uit mijzelf ook maar gebeld omdat ik nog niets had gehoord en dat kan ook prima gezien het code rood wat is afgegeven.

Ik woon inderdaad in Stadshagen.

Aanbod ligt er iig en mocht het om kleine hoeveelheden gaan (geen tientallen kilo's want dat kan ik meestal dan zelf niet meer herbergen) is eventjes in de vriezer ook nog niet hét probleem gezien ik toch die dag aan het portioneren ben voor de honden (die beide op BARF staan).
Mocht je mee willen bestellen stuur ik je gewoon tzt een route-beschrijving gezien de meesten hier aan het dwalen komen zonder routebeschrijving.

Ook kwaliteit van degomeat waren we dik tevreden over.
Mooie bevleesde karkassen, kalkoenbotmix (alleen gemalen bot van kalkoen) was prima fijn gemalen, prima bestickerd, ik vond zelf goed verpakt, etc.
De kvv's heb ik zelf nog niet geprobeerd, hadden we nog van Herby en lotgering over...
Lotgering eten de katten met heel veel moeite en waren zichtbaar meer verrukt van Herby dus heb geheel tegen mijn eigen principes in het weggegooid vandaag (was ook niet zoveel meer, 2 kg ofzo).

van degomeat doen we m.i.v. volgende maand voor de 2 katers die we hier nog hebben rondlopen want ik ben dol op ze maar KVV met een BARFhapje vind ik voor hun net wat gemakkelijker oa met portioneren (anders moet ik 4 menu's maken omdat Indra pup is, de katten het dubbele van gewicht verschillen, we hebben er 1 main coon tussen lopen).

Ook bij Lotgering wordt er nog steeds maandelijks besteld door "ons" groepje.
Maar dus ook nu bij Degomeat gezien de belangstelling en gezien de tevredenheid hierover.
Gebruikersavatar
Door Ashena
#2800933
De Complete kvv ziet er goed uit bij ze.  Ik heb nu nog genoeg in voorraad tot de pup komt begin Dec duw tegen die tijd geef ik dan wel een seintje.  Het zal echt niet om veel kilo's gaan.  Kilo of 5 kvv en een zak nekken ofzo.  Maar dinsdags ben ik altijd thuis dus dat is sowieso geen probleem om het direct op te halen.  Hoe doe je het met betalen?  Vooraf overmaken?
Door tammie
#2801645
Helemaal goed, hoor vanzelf van je :)

Idd heb ik het graag van te voren overgemaakt, wordt voor mij anders té gek om te gaan voorschieten (omdat er met mij nog een aantal meer mee bestellen) ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door