Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BlueMilk
#2797936
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb samen met mijn vriend een Berner Sennenhond geadopteerd, het is een reu en zes jaar oud. Hij krijgt nu graanvrije brokken, maar ik zou hem graag overzetten naar Barf.

Bij mijn ouders thuis hebben we een Jack Russell en die krijgt al een tijdje KVV. Hij doet het hier super op. Hij is allergisch aan verschillende soorten mijten en vers voeren was echt wel de oplossing.

De Berner weegt 34kg en volgens de rekenhulp hier zou hij 680 gram per dag nodig hebben.

Ik heb mij al proberen zo goed mogelijk in te lezen toen ik nog als gast op het forum zat. Ik begrijp het principe, maar waar halen jullie alles ? Mijn vriend is voorstander, maar het mag natuurlijk geen fortuin gaan kosten. We betalen nu 60 euro voor 13 kg brok. Ik ben bereid meer te geven voor vers, maar het moet binnen ons budget blijven.

Halen jullie het vlees bij de slager of via internet of... ?

Ik heb al een diepvries op de kop kunnen tikken, maar die moet nu gevuld raken. Wat gebruik je best voor een beginner ?

Ohja, en ik ben Belgisch, misschien dat dat ook kan schelen om aan voer te raken. Volgens mij staan ze in Nederland al veel verder dan hier wat dit betreft.
Door Ruisje
#2798234
Welkom!!  :)
Er zitten meer mensen uit België hier en volgens mij kopen die ook voor een deel het vlees via lijntjes. Ikzelf bestel ook barfproducten bij degomeat en volgens mij brengt ie ook in (deel van) België.

Veel mensen halen ook bij een islamslager, dus als je die in de buurt hebt.
En zolang je het vlees niet allemaal bij de slager haalt, komt het met je budget ook wel goed. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door