Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#278905
sinds een paar weken vind ik op mn bed af en toe bloedplekken, ook op de stoel van minx ligt af en toe bloed.
eerst dacht ik dat minx loops aan t worden was, geen vreemde gedacht toch, ze zag er wel niet loops uit maar goed kon het begin zijn.
maar we zijn nu een paar weken verder en ze is toch echt niet loops. :-\

het zijn best aardig grote plekken en het gebeurd meestal s nachts als ze slaapt.
omdat minx altijd met dr hoofd richting de bloedplekken ligt begon er te dagen dat het ergens bij dr hoofd vandaan moest komen.

ik heb al paar keer opgelet, maar gisteravond lag ik op bed en zag dus weer een bloedplek, net vers.
het komt dus uit dr bek waarschijnlijk(heel misschien dr neus)
ik al helemaal in de stres dr bek gecontroleerd en dr neus, dr neus lijkt t niet, maar in dr bek kan ik ook niets vinden. :-\

het zijn kwijlplekken denk ik, het meeste bestaat uit kwijl, maar er zit bloed door.

nu belde net mn moeder en die zei dat voordat ik gestrest raak eerst eens moet informeren op bp. :-[ ::) ;) ;D

ze vraagt zich af of het door het vlees kan komen?
minx die kwijlt best veel, maar overdag likt ze dr bek schoon en als ze slaapt dus niet, zou het kunnen dat het roodachtig is door het vlees?
omdat daar dus bloed in zit. ???
dr laatste eten krijgt ze rond 21.00 s avonds. :-\

ze heeft het nooit eerder gehad, pas sinds paar weken, ze stinkt ook uit dr bek, dat heeft ze ook nooit gedaan.
niet op brokken en niet op vlees. :-\

ik ben paar sinds 2 weken met groene leem kuur bezig, dus dat kan t niet zijn, want ervoor was t ook al. :(

misschien iemand enig idee wat het is?
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 17 mar 2005, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#278922
ok dan weet ik dat. :D

dr tanden heb ik zo goed als mogelijk bekeken, maar hebben jullie wel s de tanden van een engelse bull bekeken :o
alles zit op elkaar gepropt in dat kleine bekje :(
maar voor zover ik kan zien ziet alles er prima uit. :-\
maar ja toch maar f naar de da toe dan.
jullie willen niet weten wat ik allemaal al in mn hoofd haalde :-[
#279869
ben erg benieuwd
ik had gewild dat de ontstekng bij lady in dr bek was gaan bloeden ,
want dan was ik eerder bij de d.a geweest hoor .
ik zag het pas toen ze een dikke kop kreeg en omviel van de pijn .
voelde me daar heel lullig onder dat ik het niet eerder gemerkt had .
de dag daarvoor had ze nog doodleuk liggen kluiven de mafkees.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door