Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jara
#2795528
Ik haal het gewoon bij de lokale visboer..die bewaart de zalmkoppen en lijven(graat zonder filets) voor me. Dit na het gewoon gevraagd te hebben.
Kost mij niets. En hij verpakt het voor me per stuk en ik krijg het al diepgevroren mee  :)....ik zet alleen zo af en toe een doosje gebak voor bij de koffie daar neer voor de 4 medewerkers
Gebruikersavatar
Door pike
#2797127
Zalmkoppen en zalmlijven haal ik in de eerste plaas bij de visboer op de markt. Ze zijn niet gratis want hij verkoopt ze voor menselijke consumptie. Ze zijn vers gefileerd en zien er dan ook perfect uit. Nadeel is dat hij ze niet altijd heeft, het aanbod is afhankelijk van de filet die hij verkoopt en op is op. In noodgeval bestel ik bij Degomeat of als ik verder niets nodig heb ivm de bezorgkosten  bij Caroba.
Door BAC
#2797149
In eerste instantie kreeg ik het van de visboer, en haalde dan ook wat voor mijzelf....maar door financiele redenen ::) haal ik niet elke week vis meer, en vind het aan de schrale kant om alleen voor een zalmkop te komen, dus nu haal ik het bij Degomeat.
#2797161
Wij krijgen vis van de visboer op de markt.
Hij haalt altijd voor ons en we krijgen het voor niks omdat hij er ook niet voor hoeft te betalen.
Voor de moeite die hij doet neem ik wel altijd wat voor hem mee zoals een doosje bonbons ofzo.
Gebruikersavatar
Door nova
#2797665
renate1985 schreef: Wij krijgen vis van de visboer op de markt.
Hij haalt altijd voor ons en we krijgen het voor niks omdat hij er ook niet voor hoeft te betalen.
Voor de moeite die hij doet neem ik wel altijd wat voor hem mee zoals een doosje bonbons ofzo.
zo een visboer wil ik ook wel  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door