Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#2795321
Ik ben nogal snel bezorgd om Champ en misschien is het niks, maar hij speelt al 2 dagen niet. Eten doet hij nog wel, of het de zelfde hoeveelheid is weet ik niet. Hij drinkt niet meer en ook niet minder. Moet ik me zorgen maken om ene niet spelend kitten? Normaal speelt hij wel mee met Kitana, normaal is hij wel te porren om mee te spelen als ik met een speeltje kom. Laserlichtje of touwtje enz enz. Hij kijkt wel, maar doet niks. Voetjes zijn warm puntjes van de oortjes koel.

Maak ik me onnodig zorgen?
Laatst gewijzigd door lightning op zo 27 okt 2013, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2795436
Of een 'groeifase' die hij doormaakt.
Kinderen kunnen daar ook last van hebben, poesjes vast ook.
Gaat het verder goed met je held? (of was jij dat nou  :biggrin2:)
Door lightning
#2795468
Mijn kleine kanjer is bijna 19 weken oud. Heb in zijn bekje gekeken maar zag zo gauw niks geks. Nog steeds keurig melk tandjes en rook ook niks vreemds. Maar dat ik niet zie dat hij niet wisselt wil niet zeggen dat hij dat ook niet doet ;D.


Maak me misschien ook wel zorgen om niks. Maar ja. Zijn gewicht is nu 2240 gram.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2795597
Wormen? Weet je, bij twijfel gewoon naar de dierenarts. Als je aan katten iets merkt is er vaak gewoon echt iets aan de hand omdat ze heel goed zijn in het verbergen dat er wat is ;)
Door lightning
#2795603
Uhmm waarvan? Heeft 3 kuren panacur gehad heeft vitaminthe gehad en flagyl gehad. Dan vraag ik me af waar die wormpjes nu vandaan komen. In de tijd dat hij zo ziek is geweest verspreid over de 2 maanden. In die tijd heb ik voor de zekerheid al mijn dieren maar ontwormt :-[ Qua wormen zou ik een ontlasting onderzoek moeten doen denk ik? Want merk dat zo niet.

Ik zal kijken of ik er een foto van kan maken als hij loopt/staat. Lastig want hij blijft niet stilstaan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EllenL
#2795608
Dan is dat wat minder waarschijnlijk jah... maar je omschrijving deed me denken aan een poesje in griekenland dat werd geadopteerd door vakantiegangers, arm beestje had net haar eerste nestje gehad waar waarschijnlijk geen van de kittens het had overleefd. Ze zag er nog steeds zwanger uit, totdat ze naar de dierenarts was geweest en ontwormd wad, toen was het ineens een gewoon mager grieks straatkatje...

Maar helemaal als het al een zorgenkindje was zou ik gewoon morgen naar de dierenarts gaan als hij nog steeds helemaal niet wil spelen!!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door