Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door choopy
#2792797
Omdat ik met mijn bedrijfje ga stoppen met de Puur producten, bied ik hier ook de producten aan die ik momenteel nog op voorraad heb.
Helaas voor mij zijn er teveel grote aanbieders, waardoor ik geen tot weinig marge overhoud als ik met hun prijzen mee willen kunnen gaan.

Het volgende heb ik nog op voorraad:
Prijzen exclusief verzendkosten a €4,95

Alle flesjes €7,50
Puur Oor 5x
Puur Spondy 1x
Puur Reisziekte 1x
Puur Trauma 3x
Puur Jeuk 2x
Puur Nervositeit 4x
Puur Pollen 1x

Puur Spijsvertering €10,00 2x
Puur Glucosamine 250 gram €22,50 2x

Minimale THT is half 2015 t/m 2016
Bij alles op=op

Geplaatst met toestemming van moderators
Laatst gewijzigd door choopy op za 16 nov 2013, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#2792807
is de Puur Nervositeit iets wat je ver van te voren moet gaan geven, of is het ook geschikt om bijvoorbeeld plotselinge situaties (als in, ineens moeten reizen of een dergelijke stressvolle activiteit) te geven?
#2792817
nienk schreef: is de Puur Nervositeit iets wat je ver van te voren moet gaan geven, of is het ook geschikt om bijvoorbeeld plotselinge situaties (als in, ineens moeten reizen of een dergelijke stressvolle activiteit) te geven?
Voor echt acute situaties is het niet geschikt, het is wel een product wat opgebouwd moet worden.
Als je weet dat je gaat reizen of stressvolle activiteit hebt, dan kun je wel een paar dagen van te voren beginnen met het product.
#2792820
suzanne 1 schreef: De puur pollen...is dat nog de oude variant waar de huisstofmijt verdund erin zit..of is dit al de nieuwe? Heb ook interesse in de puur jeuk.
Puur pollen is nog de oude variant wat ik heb.
#2792829
ok, de Puur Nervositeit gaat 'm niet worden dan, ik ben meer op zoek naar iets voor plotselinge dingen.

als de verzendkosten gelijk blijven bij meerdere potten, dan zou ik graag wel een paar van de potten spijsvertering hebben!
#2792841
nienk schreef: ok, de Puur Nervositeit gaat 'm niet worden dan, ik ben meer op zoek naar iets voor plotselinge dingen.

als de verzendkosten gelijk blijven bij meerdere potten, dan zou ik graag wel een paar van de potten spijsvertering hebben!
Verzendkosten is een vast bedrag ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door