Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door cath
#2790787
Vorige donderdag is mijn katje gesteriliseerd, weet nog wel, van topic sterilisatie zonder pijnstiller,  nu, sinds gisteren,  wil, ze bijna niets meer eten, ze is zes maanden,  iemand een idee. wat dit zou kunnen zijn, ze heeft gisteren ook overgegeven,
Het is misschien ook de periode van tandjes wisselen,  heb al eens. gekeken,  maar kan niet echt iets zien!

Gr

Cath
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2790826
Mijn eerste reactie is of ze metacam heeft gehad? Gebeurt nog wel eens bij katten dat dit tot overdosering leidt met als gevolg accuut nierfalen. Wil je niet bang maken maar het is dan zaak om zo snel mogelijk te laten spoelen bij de da om de schade te beperken!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2790871
cath schreef: Ze heeft de eerste dag een injectie gehad die 24 uur werkt.
Metacam druppels heeft ze niet gehad.
Gr

Cath
Wat was die injectie dan wel?
Ik had het namelijk over metacaminjectie, niet metacamdruppels.....
Door Martine-Tom
#2791199
Voor de beeldvorming wat is "bijna niet"?
En hoe is ze verder, nog wel levendig enzo?
Gebruikersavatar
Door cath
#2791202
Wel, die zei dat ik nog even moest afwachten :-\
Wil toch niet te lang wachten, heb zo'n drankje viyo gegeven, misschien nt zo gezond, maar dat drinkt ze wel lp, beter dan niets zeker!
Gr

Cath
Gebruikersavatar
Door cath
#2791274
Vanmorgen geen vlees!
10tal brokjes van orijen. En dan die viyo zoals ik zei.
Ik ga nu nog eens proberen, met vlees of een blikje almo, zal zien wat ze wil en of ze wel wilt! Drinken doet ze dus wel! Regelmatig zelfgr

Cath
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door