Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door malimaniac
#2789616
's Zomers voer ik in onze caravan kvv i.v.m kleine vriesruimte. De rest van het jaar barfen de hondjes. Nu vind ik kvv verpakking in de vorm van rollen helemaal niks /onhandig. Ik vind de verpakking van Darf, Smuldier, Rodi en Duck veel handiger. Maar Rodi en Duck wil ik niet voeren. Vind de prijs/kwaliteit niet goed genoeg en er zit een premix in. Verder zijn ze te fijn gemalen. Ik heb dus voornamelijk Darf gevoerd en af en toe smuldier ( ik weet het ook hier zit premix in, maar bevalt 100x beter dan de andere 2 ) + 1x per week Naturis Barfmenu Zalm ( in zo'n onhandige rol ).

Weten jullie welke kvv merken er niet in een rol verpakken? En dan gaat het om kvv met bot als calciumbron en zonder premix en andere rare toevoegingen. Groente mag er uiteraard wel in zitten.
Door Leontine
#2789693
Waarom wil je andere hebben? Ik voer in de vakantie ook om de zelfde reden Darf, er is afwisseling genoeg in, zonder toevoegingen, redelijk betaalbaar en maar tijdelijk dus prima toch??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door