Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pippie
#278566
Toevallig zag ik bij de visboer sprotjes liggen, zou ik dat kunnen geven aan de honden ? Het was op zich ook niet idioot duur.
Addy
Door Peet
#278567
Die zijn toch heel erg zout?
Daarbij zijn ze zo klein dat je er erg veel van moet geven...
Persoonlijk zou ik het niet doen, leg ze lekker op een toastje met wat dille en dan een glaasje wit erbij.. :P...en geef je hond een lekkere haring ;D
Door pippie
#278571
Peet schreef: Die zijn toch heel erg zout?
Daarbij zijn ze zo klein dat je er erg veel van moet geven...
Persoonlijk zou ik het niet doen, leg ze lekker op een toastje met wat dille en dan een glaasje wit erbij.. :P...en geef je hond een lekkere haring ;D
;D ;D ;D maar haring lust niet iedereen hier en wat kan ik evt wel allemaal aan soorten vis geven ?
Addy
Door Lizzy
#278574
Als de sprot rauw is dan zou ik het wel geven. Maar is de sprot gerookt (meestal koop je het gerookt, in een bosje), dan zou ik het niet geven.
Door pippie
#278578
de sprot was rauw dus kan ik het gaan proberen of ze het lekker vinden.
Addy
Door Peet
#278584
pippie schreef: ;D ;D ;D maar haring lust niet iedereen hier en wat kan ik evt wel allemaal aan soorten vis geven ?
Addy
Als ik het goed heb, kan je alle soorten zeevis (makreel, zeeduivel, tonijn, zalm, sardienes) zo geven. Zoetwatervis moet je een paar weken invriezen ivm een of andere parasiet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door