Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Greece
#2783663
Vanmiddag met Whitney naar de da geweest. Sinds afgelopen donderdag is ze aan de diarree. Vanaf vrijdagochtend ben ik steevast verrast door een ondergepoepte gang ook al had ik de wekker gezet om er vroeg uit te gaan. Ze moest steeds vaker uitgelaten worden en gisteren zat er  bloed bij. Nu schrok ik daar niet zo van maar vanmorgen werd het echt te erg. Ze poepte alleen nog maar bloederig water en dat om de haverklap. Dus maar naar de da. Spuit gehad en antibiotica en het advies om 6x per dag kleine beetjes eten te geven. Maar nu zit ik me af te vragen wat beter is vlees licht gekookt of rauw? En de botten , moeten die gemalen zijn, natuurlijk pas als ze niet meer aan de diarree is. Gadverderrie......zit nu met zoveel vragen... :-\
Door Lizzy
#2783670
Een flinke infectie. Ik geef voer altijd rauw. Maar ik zou in dit geval een uitzondering maken en heel koken. Bot alleen maar gemalen geven. Of zelfs weglaten. Je kunt nu heel goed wat gekookt vlees met gekookte pompoen geven. Pompoen werkt heel fijn bij diarree.
Door Greece
#2783709
Lizzy schreef: Een flinke infectie. Ik geef voer altijd rauw. Maar ik zou in dit geval een uitzondering maken en heel koken. Bot alleen maar gemalen geven. Of zelfs weglaten. Je kunt nu heel goed wat gekookt vlees met gekookte pompoen geven. Pompoen werkt heel fijn bij diarree.
Ja een flinke infectie, bloederig water verloor ze zelfs spontaan. Arm beest.
Morgen maar pompoen kopen en dan zal ik toch een malerd moeten aanschaffen.  >:( :)Nou ja het kraken van de vleesbotten ging toch al niet meer zo fantastisch na het weghalen van die grote knipkies.
Door Lizzy
#2786239
Probiotica mag je zeker geven, dat is altijd een goed idee! Je kunt de helft van de mensendosering geven. Die van Solgar is echter dermate sterk, daar zou ik eerst 1/4 van geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door