Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door fester
#278089
Is was vandaag bij de islamiet en daar lagen visjes in de diepvries. Lekker met kop en al. Dus ik dacht die neem ik. In de veronderstelling dat het sardientjes waren. Maar het was anjovis. Kan ik dit nu wel geven, naar mijn weten is anjovis wel een beetje erg zout. Weet iemand dit ???
Door 202spots
#278092
wanneer 't rauw is dan is 't meestal niet gezouten toch?
dan kan je 't gerust geven.
Ik denk dat die blikjes TE zout zijn.
Door fester
#278094
202spots schreef: wanneer 't rauw is dan is 't meestal niet gezouten toch?
dan kan je 't gerust geven.
Ik denk dat die blikjes TE zout zijn.
Ik heb werkelijk geen idee ??? Ik dacht dat die vis van zich zelf zo zout was :D
Door 202spots
#278105
Ik had dit effe gevonden,ze hebben 't hier over schoongemaakte vis die dan gezouten word,dus ik neem aan dat de vis die je NU hebt gewoon rauw is.

Packing in Salt
After the fish is cleaned, it’s packed in a drum with salt. The salt concentration controls the microbiological activity and composition of the culture throughout the cure. This activity effects the flavor of the final product. Salt concentrations differ from one packer to another, so we carefully select raw materials that are packed in the same manner.

http://www.solofoods.com/aflavr.html
Door fester
#278111
Ellen Els en Nina schreef: Ik denk dat ik dezelfde heb, ook bij een islamiet gekocht(staat op de verpakking "hamsivis"). Ze stinken flink, maar Nina vindt ze heerlijk.
Nou dan gaan we hier ook maar lekker stinken ;D Er zit niets anders op ;) Ik ben benieuwd of dat ze ze hier ook lusten ??? De rauwe sardientjes waren geen sucses :D
Door Lind@
#279961
Hier ligt Josephientje al een kwartier haar ansjovisjes te bewaken.........ze vindt het maar raar. Lothar heeft ze al op en ligt te wachten tot ze weggaat........

Afbeelding
Door 202spots
#279964
Lind@ schreef: Hier ligt Josephientje al een kwartier haar ansjovisjes te bewaken.........ze vindt het maar raar. Lothar heeft ze al op en ligt te wachten tot ze weggaat........
Knip ze maar ik stukken...dan begint ze er wel aan ;D
Door Lind@
#280199
Op een gegeven moment is ze weggelopen en heeft Lothar ze gauw opgevreten, die lag onder de tafel te wachten ;) Volgende keer zal ik ze in stukjes hakken!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door