Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2781786
Realiseerde me vandaag pas dat 1 november een vrijdag is. :-[
Dat maakt niets uit zolang het na 14:30u is, liever nog iets later. Ook in de avond maakt niet uit.
Maar als het dus voor 14:30u is moet ik afhaken, want dat ga ik onmogelijk halen...
#2787074
Ik ben Odi, heb 3 border collies. Een reu van 8½ jaar en 2 teefjes (zusjes) van bijna 6 jaar.
We hebben zelf schapen, dus de honden komen elke dag aan hun trekken.

Tot nu toe heb ik mijn honden altijd laten enten, maar wil er mee stoppen.
Ik kreeg een aanbieding om ze eind oktober te laten titeren. Maar helaas zal dat niet kunnen, omdat er 1 in november 2012 en de andere 2 in juni 2013 zijn geënt. Misschien kan de hond die in november is geënt toch getiterd worden, maar dat hoor ik nog.
Dus dan zal ik 1 jaar moeten wachten.

Weet iemand pensions in Limburg waar je je hond kunt brengen als die niet geënt is?
Heel af en toe moet ik ze een dag kwijt, maar ik heb al navraag gedaan bij verschillende pensions, maar niemand neemt een hond die niet is geënt.
#2789967
geen enkel pension in heel Nederland neemt een niet geënte hond, dat is tegen de wetgeving in. Ze kunnen grote problemen krijgen. Is geen probleem van Limburg. Hier dus hetzelfde probleem en ik vrees dus dat ik hier een van de twee ook volledig moet enten alleen om eens naar pension te kunnen laten brengen indien nodig.  :-X
#2792721
Lil schreef: geen enkel pension in heel Nederland neemt een niet geënte hond, dat is tegen de wetgeving in. Ze kunnen grote problemen krijgen. Is geen probleem van Limburg. Hier dus hetzelfde probleem en ik vrees dus dat ik hier een van de twee ook volledig moet enten alleen om eens naar pension te kunnen laten brengen indien nodig. :-X
Maar sommige, steeds meer, pensions accepteren wel titerbepalingen. Dan kun je aantonen dat je hond beschermd is.
#2792901
Hitam schreef: Maar sommige, steeds meer, pensions accepteren wel titerbepalingen. Dan kun je aantonen dat je hond beschermd is.
Ik heb er inderdaad wel eens van gehoord, maar helaas geen gevonden. Wist ik dat ze het accepteerden stond ik binnenkort bij jou. Je komt nb in mijn woonplaats.
#2793321
Hitam schreef: Maar sommige, steeds meer, pensions accepteren wel titerbepalingen. Dan kun je aantonen dat je hond beschermd is.
Heb jij adressen van pensions die wel getiterde honden nemen? Ik heb er al een aantal aangeschreven, maar bij alle moeten de honden jaarlijks geënt zijn.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door