Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Buran en Co
#2779811
Zag eergisteren dat zijn onderkaak rechtsonder er raar uitzag, zat een stuk vlees wat daar niet hoort te zitten. Net bij de DA geweest en het moet er wel uit dus weer onder het mes. Dan wordt het voor de zekerheid opgestuurd maar de inschatting is dat het niets kwaadaardigs is. Maar ja, die inschattingen zitten er wel vaker naast bij Buran. Dus ergens volgende week kunnen we weer wat duimpjes gebruiken. Wordt hier wel een beetje moedeloos van, zit al op € 3500 DA kosten dit jaar alleen voor hem. Had ik hem nou maar verzekerd maar ja, destijds had ik vier honden en vijf katten dus dan betaal je je blauw aan premies, das ook niks. 
Gebruikersavatar
Door kira
#2779871
Ach bah, dat is niet wat we wilde. Dat van die dierenarts kosten herkennen we, puplief heeft in de paar maand dat we haar hebben ook al super veel gekost we zeggen hier al ik had inmiddels een pup of 4 uit het buitenland kunnen importeren (en een beren pup is ernstig duur). Dikke knuffel voor jou en Buran, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat de operatie goed gaat.
Door Buran en Co
#2781592
Ik twijfel erg of ik het nu al wil laten doen. Hij heeft er nog geen last van voor zover ik na kan gaan. Is zichzelf en eet gewoon. Twijfel nu of ik niet moet wachten tot hij wel last krijgt zodat hij extra tijd heeft om te herstellen van de vorige operatie. Argument ex: wat als het iets kwaadaardigs is en we zijn er nu vroeg bij? Tsja.......... ik ben er helemaal niet over uit wat ik wil en kan doen als het kwaadaardig is.

Jakkes, kan niet meer helder denken want ik zit ook zo diep in de put  :'( :'(
Door miik
#2782459
Nynke schreef: dan is het alleen maar moeilijker te opereren  :( :(
En dan is het herstel ook vaak langer en misschien moeilijker...

Maar als je echt twijfelt kunnen ze het misschien eerst aanprikken en opsturen ?
Dan weet je wat het is en dan kun je aan de hand daarvan beslissen....

Sterkte !!!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door