Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2779574
Wat kan ik vandaag verwachten? Een van mijn whippets (14kg) heeft vanmorgen 1kg zalmmix opgegeten, gelukkig niet het plastic wat erom zat.
Wordt het vandaag een spuitfestijn, is er nog iets aan te doen of afwachten wat er gaat gebeuren?
gr Boa
Door Martine-Tom
#2779578
Ik zou de deur naar de tuin open zetten en verder afwachten, oh en morgen een dagje vasten...ook geen overbodig luxe denk ik  ;)
Je zou mss iets van okugest kunnen geven maar gevoelsmatig zou ik zelf iets hebben van...het moet er uit, en dat zou ik zelf verder niet echt gaan stoppen voor het zover is, mits de hond er echt ziek-ziek bij is, dan word het een ander verhaal.
#2779640
1eboa schreef: Wat kan ik vandaag verwachten? Een van mijn whippets (14kg) heeft vanmorgen 1kg zalmmix opgegeten, gelukkig niet het plastic wat erom zat.
Wordt het vandaag een spuitfestijn, is er nog iets aan te doen of afwachten wat er gaat gebeuren?
gr Boa
Ze heeft vast genoten :biggrin2:

Mocht ze buikpijn krijgen (en dat verwacht ik niet): Okugest van VSM.
#2779769
Er moest toch wel wat handigheid aan te pas komen, de emmer stond op een plank, die er eerst afgooien. De rol lag dubbel gevouwen op de bodem, het plastic kapot bijten en....smullen maar, de vloer is spekglad van de olie. Ik vond hem er zo vreemd :-[ uitzien, zijn ribben stonden wijd met een buik als een ballon. Natuurlijk stond hij in de rij voor zijn "happie", een beetje gekookte groente met kookwater in een grote plastic bak, daar moest hij het meedoen vandaag. Tot nu toe nog geen probleem met dunne poep of zo, hij ligt eigenlijk heel tevreden op zijn rug in zijn mandje. Ik weet eigenlijk niet hoelang het duurt voordat het zijn darmen weer verlaat. gr Boa
#2779775
1eboa schreef: Er moest toch wel wat handigheid aan te pas komen, de emmer stond op een plank, die er eerst afgooien. De rol lag dubbel gevouwen op de bodem, het plastic kapot bijten en....smullen maar, de vloer is spekglad van de olie. Ik vond hem er zo vreemd :-[ uitzien, zijn ribben stonden wijd met een buik als een ballon. Natuurlijk stond hij in de rij voor zijn "happie", een beetje gekookte groente met kookwater in een grote plastic bak, daar moest hij het meedoen vandaag. Tot nu toe nog geen probleem met dunne poep of zo, hij ligt eigenlijk heel tevreden op zijn rug in zijn mandje. Ik weet eigenlijk niet hoelang het duurt voordat het zijn darmen weer verlaat. gr Boa
De eerste poep kun je vanavond en morgenochtend wel verwachten. Ja, die zat gewoon vol, die stoute Whippet van jou :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door