Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jt
#2772411
Ik geef mijn engelse stafford van bijna 11 op dit moment blikvoer, maar wil overgaan op vers vlees. Nu zag ik op de website van versvoer.nl hun eigen huismerk barfmix, waar 5 verschillende diersoorten in een rol zit. Heeft iemand ervaring met deze barfmix? Ben erg benieuwd.
Laatst gewijzigd door jt op zo 29 sep 2013, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#2772421
Ik neem bij mijn bestelling van 50 kg altijd 5 kilo versvoer, ziet er goed uit en ruikt prima (weliswaar ook een pensluchtje). Ik zou het niet als enige kvv voeren, er zitten wel 5 diersoorten in, maar wat van welk dier? Liever afwisselen met andere merken zoals darf, all animal, alaska, carnivoer, haaksbarf.etc.etc.
#2779394
ik zat ook effe te snuffelen bij versvoer maar vind ze behoorlijk duur,bv de smuldier staat op 500 gram maar bij mij weten zijn het dezelfde verpakkingen als bij de super en daar zit 400 gram in en veeeel goedkoper,ik hoef het niet maar was nieuwsgierig
#2779429
De Barfmix is een prima kvv, maar voor een complete voeding vind ik het toch een beetje te eenzijdig. Er zijn wel 4 diersoorten verwerkt maar van konijn  zitten er geloof ik alleen niertjes in.

Ik voer het ook maar wel samen met 3 andere merken en zo'n 6 andere diersoorten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door