Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2778928
Ik heb er eerder eentje gedaan en ga hem opnieuw doen en wilde de bp-leden die eventueel geinteresseerd zijn laten mee profiteren; een inkoopactie voor de leuchtie lichthalsbanden (met toestemming hier geplaatst)

Wie is er geinteresseerd in een Leuchtie (waterdichte lichthalsband voor de hond)?

De banden zijn echt ideaal, geven veel licht, en zijn te krijgen met 'uitstulpingen' zodat hij ook voor langharige honden geschikt is... (over het algemeen al vrij veel licht waardoor de uitstulpingen vaak niet nodig zijn). Volledig waterdicht, en superstevig, nu met 'speciaal' batterij V-stuk zodat hij ook goed op de plaats blijft...

Verkrijgbaar in meerdere varianten:
- mini (50 branduren met 3 AAAA batterijen) Maten mini: 25 / 27,5 / 30 / 32,5
- premium (extra fel, met 2 AAA batterijen en 20 branduren)
- plus (100 branduren met 2 AAA batterijen).

Maten premium en plus: 35 / 40 / 45 / 50 / 55 / 60 / 65 / 70 cm (hoofdomvang is van belang- het best kun je een halsband sluiten en deze om het hoofd schuiven, neem de 'kleinst' mogelijke maat die goed over het hoofd kan)

Kleuren mini en plus: rood, oranje, geel, neongroen, groen, blauw, roze en wit
Kleuren premium: oranje, geel, neongroen, blauw en wit

Afbeelding

Kortingen zijn nog niet bekend (ik verwacht om en nabij de 10%)
Adviesprijzen zijn mini 34,90; plus 37,90; premium 42,90..

Afbeelding

Als je interesse hebt laat het even weten per pb, ik woon zelf in utrecht, ga regelmatig naar zuid limburg en er zijn vast wat lijntjes te regelen ;-)
#2779251
Ze zijn echt ideaal! Kan niet anders zeggen. Hier hebben ze allemaal een premium, die bevallen prima, gaan nu hun 2e seizoen in.
Wel vind ik overduidelijk kleur/licht verschil/intensiteit, voor Jesse heb ik een oranje, voor Dusty een gele en voor Misty een groene en die groene brand verreweg het felst.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door