Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mo
#276594
Hoi mijn naam is monica...
Ik ben via een vriendin van mij op dit forum terecht gekomen ;D
Ik heb zelf een Boerboel van 8 mnd en een stafford van 4 jaar ;)

Ik ben vandaag naar de dierenarts geweest met mijn Boerboel, en zij , zei tegen mij.. dat ik foto's van zijn heupies moet laten maken :'( omdat er waarschijnlijk de kans bestaat dat hij dus HD heeft :'(
maar ze zei tegen mij , dat hij dan onder volledige narcose moest om foto's te kunnen laten maken van zijn heupen.. ( ik ben zelf als de dood voor narcose omdat ik mijn vorige reu hier ook mee verloren heb :-\ )
dus eigenlijk wil ik weten.. weet iemand een dierenarts die dus foto's maakt zonder hem onder narcose te brengen ?? :-[ ???

groetjes mo en de doggies
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#276620
Hallo Monica Welkom hier.
Ik geloof dat Nico Dijkshoorn het zonder narcose doet.Althans het probeert.
Door Lizzy
#276623
Mijn dierenarts probeert het ook eerst zonder narcose hoor. En bij Atjo Westerhuis ging Whoofer ook niet onder narcose. En bij Maarten Kappen (Eersel) volgens mij ook niet. En bij mijn ex-dierenarts ook niet. Dus volgens mij is regel dat ze het eerst zonder narcose proberen.
Door diana
#276636
en bij kortenoord ook niet standaard.
licht ok erg aan het temperament van de hond .
Door Peet
#277036
Ik denk dat jou DA een beetje bangepoeperd is voor je Boerboel..... >:(...dan is platspuiten wel zo makkelijk, toch?
Door mo
#277699
Bedankt voor de reacties ;)
ik ben nu een stuk geruster nu ik weet dat hij niet onder narcose hoef !!! ( ben als de dood voor narcoses namelijk )

Ik bel denk Maarten Kappen op, voor een eventuele afspraak ;) en ik denk ook dat ik Dijkshoorn ff gaat bellen...
het ligt voor mij namelijk beide niet om de hoek ;)
maar dat maakt mij niet uit !!!
Mocht het nou niet lukken zonder narcose , dan kan ik ook altijd beslissen om het alsnog met te doen....
maar ik hoop het niet :-\

ps. en peet.. ik denk dat jij wel gelijk hebt... want ze kennen het hele karakter niet van de BB...

groetjes mo en de doggies..
Laatst gewijzigd door mo op wo 09 mar 2005, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
#277706
Oooh ik ben ook verschrikkelijk bang voor narcose, en ben zo ook al eens een bulletje kwijt geraakt :'(

Bij Maarten Kappen is je hond zeker in goeie handen :D
Door mo
#277752
ik ken .. en dat is ook de reden , waarom ik eigenlijk geen narcose wil ( en zeker niet als het niet hoeft ) :-\

groetjes mo en de doggies
Door fritz
#277771
Ik hou bij rontgenfoto's mijn honden zelf vast, nooit een narcose aan te pas gekomen.
Door Peet
#277805
Ik heb zelf ook geen kleine honden....maar ik was toch ook wel onder de indruk van de Boerboellen van Rob hoor... :-[ ;D ;D

(die zijn groooooooooooooottttt ;D)
Door Laura2004
#277808
Peet schreef: Ik heb zelf ook geen kleine honden....maar ik was toch ook wel onder de indruk van de Boerboellen van Rob hoor... :-[ ;D ;D

(die zijn groooooooooooooottttt ;D)
En heel lief! Tenminste de twee die ik ken wel.
Door mo
#277869
Ik vind ze ook heel erg lief... De honden bij mijn fokker, zijn echt super sociaal.. en die van mijn vriendin ook..
maar ik ken er ook een paar die dus totaal niet sociaal zijn ....
Door Lind@
#278174
mo schreef: Ik vind ze ook heel erg lief... De honden bij mijn fokker, zijn echt super sociaal.. en die van mijn vriendin ook..
maar ik ken er ook een paar die dus totaal niet sociaal zijn ....
Mijn vriendin ging met haar Boerboel altijd in Rotterdam naar de Deugd, daar was ze altijd erg over te spreken omdat hij helemaal gek is van Boerboels en ze geloof ik ook zelf heeft of heeft gehad.
De Boerboel van mijn vriendin was dus zo'n ''niet vriendelijke''
Door diana
#278282
waar woon je in de buurt
mischien dat er nog meer dierenartsen zijn die niet standaard foto,s onder narcose maken
ik ken er 1 in wageningen en 1 in dodewaard.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door