Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2777602
hij staat gewoon los op een oud aanrechtblad in de schuur, wil die zooi niet in mijn keuken hebben
Hij werkt echt super hoor zelfs hele eendennekken gaan erin
Gebruikersavatar
Door Manon
#2777680
Wat kun je er qua botwerk allemaal mee malen? Sowieso eendennekken, kippennekken, kipkarkassen. Maar andere (zachte) dingen als konijnkk, parelhoenkk, fazantkk, kippendrumsticks gaat dat ook????
Door deja
#2777682
[quote="kiara"]
hij staat gewoon los op een oud aanrechtblad in de schuur, wil die zooi niet in mijn keuken hebben
Hij werkt echt super hoor zelfs hele eendennekken gaan erin
[/quote]
Spat het erg dan, en is het veel schoonmaakwerk, ik bedoel zo kan je bv. voor 2 dagen malen en dan schoonmaken of is dat te veel werk en moet je meer doen omdat je een kwartier bv. bezig bent om hem weer schoon te maken. Ben ook wel benieuwd wat er allemaal mee kan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2777758
[quote="keetje"]
Ik heb er geen ervaring mee maar ben wel zoekende. (In de woestijn :D)
Ik las er toch wel wat negatieve dingen over....


[/quote]

Dat verbaasd me niets, voor 39 euro zal het geen vleesmolen zijn die alles aankan en heel erg lang mee gaat. Ik hoop er voldoende mee te kunnen malen om te zien of het wat voor mij en de katten is. Sneuvelt hij na een tijdje en is het wat voor ons, kan ik altijd nog een duurdere kopen. En wie weet valt het mee en gaat ie een aardige tijd mee.
#2777777
Van een stuk of 7, 8 mensen (Italie)  inderdaad twee die niet zo tevreden zijn: bij één omdat direct een mes brak bij het malen van een kalkoennek, een ander omdat het mes niet vast zit, en het vleesbot uit de verkeerde opening komt  :-X  .

De anderen zijn super tevree.
Door Martine-Tom
#2777788
[quote="Annemarie Rijnveld"]
Van een stuk of 7, 8 mensen (Italie)  inderdaad twee die niet zo tevreden zijn: bij één omdat direct een mes brak bij het malen van een kalkoennek, een ander omdat het mes niet vast zit, en het vleesbot uit de verkeerde opening komt  :-X  .

De anderen zijn super tevree.
[/quote]Kalkoennek is ook best pittig ook  :o
Dat kan mijn malertje ook niet aan...
Gebruikersavatar
Door kiara
#2777812
ja kalkoen nek dat waag ik ook niet maar ik heb er kippennekken, kipkarkas, eendennekken, en morgen ga ik konijnkarkas proberen, en ik denk er ook zo over als hij stuk gaat jammer dan voor die 39€ ik wil dit ook proberen of het bevalt dat malen , en als hij het begeeft wil ik toch een jupiter, maar om nou meteen zo'n dure te kopen zag ik niet zitten.

En nee het spat niet hoor maar ik bedoel al de soorten bot,orgaan,spiervlees op mijn aanrecht vind ik vies en ik heb toch de ruimte in de schuur en het is er koeler
En ik maal 5 kilo mixen achter elkaar dan maak ik het schoon ben denk ik anderhalf uur zoet, masr heb dan wel al de ingredienten gesorteerd ik vind het best meevallen
#2777819
Kira, een vraagje: stop jij iedere 10 minuten en laat je het apparaat afkoelen, voor je weer verder gaat?

@Jipgalion maalt er ook kalkoennekken mee. Als deze te groot zijn, dan hakt ze ze in stukken..De kalkoennekken die ik zelf hier koop zijn niet zo hard, ik kom er met de snoeischaar (met enige moeite) er wel doorheen.
Maar het zou kunnen dat degene bij wie de messen kapot zijn geslagen een tè harde nek had  :-X
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2777841
[quote="Kaela"]
Ik krijg hem van de week binnen, ik wil gaan malen voor de katten. Ben heel benieuwd!
[/quote]

Jaaa nog een paar dagen en dan kunnen we beginnen  :D
Nu nog iets kopen wat ie niet lust haha
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door