Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door selma.
#2773666
Iemand ervaring met aller g free, aller g  skin & pimple d tox of yucca intensive?

Zijn alle drie middelen die te koop zijn op dierendokter.nl en zijn allemaal op natuurlijke basis.
Ze zijn voor honden met allergieën en huid problemen.
Door Lizzy
#2776671
Wel heel interessant. Zie de ingredienten van dit middel:

Skin & Pimple D'Tox is een uitstekende samenstelling van de natuurproducten: verse Rode Klaver bloesems, verse Brandnetel bladeren, verse Kleefkruid kruiden, verse Gele Zuring wortel, verse Klit wortel, verse Duizendblad bloemen, verse Weegbree blad en knol, Zoethoutwortel en Prickly Ash schil. 

En zie dit de aanbevelingen die door dit boek worden gegeven (aan kruiden): http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 582.0.html. dat komt behoorlijk overeen!
Door Lizzy
#2776731
Nu ik het boekje van Shawn Messionnier heb gelezen, begin ik steeds geinteresseerder te raken in deze producten! Ze hebben zelfs een shampoo met Aloe en havermeel in het assortiment, wat ook genoemd wordt door Shawn! Wow, interessant!
Door selma.
#2777136
Ja ik had het idd in het stuk van het boekje gelezen.
Ik heb de middelen besteld en ben ze nu al 3 dagen aan het gebruiken ben benieuwd of het wat gaat uitmaken. Winnie zit  momenteel op de moderin 4mg per dag, ik hoop dat ik dit weer snel kan gaan afbouwen maar zal hier af en toe een update doen.
Door Lizzy
#2777138
selma. schreef: Ja ik had het idd in het stuk van het boekje gelezen.
Ik heb de middelen besteld en ben ze nu al 3 dagen aan het gebruiken ben benieuwd of het wat gaat uitmaken. Winnie zit momenteel op de moderin 4mg per dag, ik hoop dat ik dit weer snel kan gaan afbouwen maar zal hier af en toe een update doen.
Ik zou het heel fijn vinden als je ons op de hoogte houdt! Succes in ieder geval!!
Door selma.
#2779127
Even een update. Ik ben nu 5 dagen bezig is nog kort maar toch....
Winnie lijkt de laatste 2 dagen meer energie te hebben dan normaal.
De jeuk onder de buik en op de schouder is nog niks aan verandert, maar de poten worden niet meer gebeten,
Dit was toch iets wat ze altijd wel deed. Kan natuurlijk een moment opname zijn maar ik heb hoop.
Winnie krijgt nu dus nog steeds 4mg moderin per dag, dit wacht ik ook nog even af.

Alleen de pimple D'Tox is lastig te geven ze vind het echt niet lekker en zelfs op een stukje vlees hoeft ze het niet, ze moet deze druppels eigenlijk tussen de maaltijden door maar omdat ik overdag werk is het lastig dat precies te doen zoals op de beschrijving. Nu doe ik de druppels in wat paarden melk dat gaat redelijk.

Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Door Lizzy
#2779128
Dat lijkt me een behoorlijke mooie vooruitgang in die 5 dagen! En dan geef je die Aller G free? (voornamelijk).

Dank je wel voor je update en succes/sterkte met Winnie :-*
Door selma.
#2779222
Ik geef aller g free, 4 tabletten per dag
De skin en pimple D'Tox
En de yucca intensive.

Daarbij krijgt ze nog echinecea voor haar weestand.
En een visolie capsule met hoge dosis epa.
En dan nog de moderin ( helaas)

Ik heb haar een eliminatie dieet laten volgen maar daar kon ik geen verbetering in vinden.
Door Irish
#2795093
Ik heb wel ervaringen met de Aller'g Free.
Gebruik het voor Kaatje al haar allergien al ik denk een ruim half jaar, samen i.c.m. Yucca intensive druppels.
Ze heeft aanzienlijk minder jeuk gehad, weer even meer toen ik met de stuifmeelkorrels begon en heb toen i.o.m een hoge dosering van beide gegeven (8 capsules Aller'g free en 20 druppels Yucca). Nu zit ik op 6 capsules en 15 druppels Yucca. Ze heeft nog wel wat jeuk, maar het blijft redelijk stabiel. Hooikoorts seizoen loopt ook op z'n einde natuurlijk.
Door selma.
#2795257
Winnie heeft wel nog jeuk maar ik heb een aantal tegenslagen gehad met een blaasontsteking, maag darmkontsteking en operatie tussendoor. Wat ik wel merk is dat ze weer haar krijgt op haar buik. Dus dat is al positief.
Door selma.
#2795773
Zeer doeltreffend voor het verdrijven van de meeste allergische (over)gevoeligheden.

Ook bij problemen aan de luchtwegen werkt Aller'g Free fijn. Zij helpt makkelijker adem te halen en vocht enslijm productie te verminderen.

Bij huidproblemen: extra Vitamine B en Visolie wordt aanbevolen voor overgevoelige huisdieren of dieren met een slechte tot zeer slechte vacht. Bevat Rietwortel, Koningskaars Bladeren, Chickweed, Lobelia.Aller'g Free wordt ook wel dé natuurlijke antihistamine genoemd.

Dit staat op de site van de dierendokter.nl
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door