Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Micha7
#2774392
Sinds enkele dagen heeft onze jongste sheltie (vorige maand 3 jaar geworden), last van diarree. Ze is ook rustiger dan anders, gisteren heeft ze gebraakt. Gisterenavond niet gegeten. Deze morgen wel gegeten, maar ze heeft duidelijk last van haar buik...
Kunnen we iets geven,en nog even aanzien, of is een bezoekje aan de DA toch het verstandigst??
Door Micha7
#2774416
Bedankt voor de link!!
Ze heeft geen koorts, 37,7°C, of ze drinkt kan ik niet direct zeggen, hier lopen 4 honden rond, dus moeilijk te zien, maar denk van wel.
Okugest ken ik niet, kan je dat bij de apotheek halen? 
Door Lizzy
#2774419
Micha7 schreef: Bedankt voor de link!!
Ze heeft geen koorts, 37,7°C, of ze drinkt kan ik niet direct zeggen, hier lopen 4 honden rond, dus moeilijk te zien, maar denk van wel.
Okugest ken ik niet, kan je dat bij de apotheek halen?
Okugest is een homeopathisch middel. Je kunt het bij de apotheek of drogist halen. Je kunt de helft van de volwassen mensendosering geven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2774448
Ik zou daarnaast wat makkelijke hap geven (geen grote vleesbotten e.d. omdat de vertering niet optimaal is) en dan kleinere porties over de dag verdeeld geven. Zolang ze niet ziek zijn ga ik niet naar de da, maar ik wil wel met een paar dagen verbetering zien. Gaat het om een oude hond dan ben ik na 2 dagen al wel geneigd om er Finidiar in te stoppen. De jonkies moeten het doen met een aangepast menu met daarbij probiotica.
Door Suzanne
#2775249
Overigens zou ik zelf als het morgen niet sterk verbeterd is toch even langs de DA... om er dan het weekend mee in te gaan is ook zo wat. Laat er dan NIET direct AB injassen!

Suzanne
Door Micha7
#2779379
Even melden dat alles terug volledig in orde is! Alles wat "er uit komt" is terug mooi vast, en heeft terug de juiste kleur  ;D 
Ze geniet terug van het leven met volle teugen!  :D  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door