Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Dreetje
#2769265
Gisteren hebben we Sil weer opgehaald uit het pension waar hij een dag of 10 tijdens de vakantie gezeten heeft.
We hebben 'm gisteren rond 10 uur opgehaald en hij heeft na die tijd wel 5 of 6 keer gepoept, grote hopen.
Vanmorgen ook weer en net ook weer.
Hij heeft z'n normale vlees gegeten in het pension (daar ga ik maar vanuit, ik heb niks mee terug gekregen) maar
hij blijft maar poepen.
Zou het kunnen zijn dat dit een soort uiting van stress/heimwee?? is?
Door Lizzy
#2769828
Van stress gaan ze veel poepen maar wat jij beschrijft lijkt eerder op een paar dagen brokvoer.
Door Martine-Tom
#2769843
Als het van brokken komt zou je zeggen dat je qua textuur ook iets zou moeten merken...
Door Dreetje
#2769851
Ik heb ook zo m'n twijfels, Sil heeft er verder niks van daar niet van.
M'n vertrouwen is nu wel een beetje weg.
Als ik ze nu ga bellen en het ga vragen zeggen ze waarschijnlijk toch dat hij z'n vlees heeft gehad.
Te weinig was het niet, ik heb zelfs nog extra meegegeven.
Door Lil
#2770015
Dreetje schreef: Ik heb ook zo m'n twijfels, Sil heeft er verder niks van daar niet van.
M'n vertrouwen is nu wel een beetje weg.
Als ik ze nu ga bellen en het ga vragen zeggen ze waarschijnlijk toch dat hij z'n vlees heeft gehad.
Te weinig was het niet, ik heb zelfs nog extra meegegeven.
Ik snap dat het niet te weinig was, maar ik krijg wel eens dat mensen bij Boris zeggen is dat alles!!! Eh hij krijgt 400 gram per dag (2 x 200 gram) dat is meer dan dat hij van welke brok dan ook krijgt. Maar een hoopje van 200 gram vlees ziet weinig uit, terwijl 200 gram brok een behoorlijk bergje is.

Maar hier poepen ze veel en hele grote hopen van stress. De ontlasting is dan namelijk niet genoeg ingedikt, vandaar meer en grote hopen. Het valt dan los uit elkaar ipv mooie stevige keutels. Denk dat als je het zou wegen het wel hetzelfde is.
Sorry, vies verhaal maar constateer dit soort dingen al langer bij mijn honden en probeer je te omschrijven wat ik dan zie.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door