Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2769332
Hoi,


Voor ons oudje van 13,5 jaar heb ik al een tijdje Doils joint om dit samen met Glucosamine van Puur door haar vers vlees te mengen.
Maar nu twijfel ik toch of ik weer de joint zal bestellen of dat senior misschien toch nog iets beter zou zijn?
Wie weet wat de verschillen zijn tussen deze twee?

Ons oudje is een Golden van 13,5 jaar en niet al te goed meer te been.
Ze loopt nog wel graag een rondje mee maar echt op een heel langzaam tempo en niet meer zo ver.
Daarom gaat ze ook apart uit van de rest van de roedel zodat ze het zelf kan bepalen.

Afbeelding

Krabben aan haar koppie lukt haar b.v. niet meer dan zwaait haar achterpoot langs haar koppie in plaats van erop.
Doordat ze soms wat sleept met haar achterpoten hebben we een schoentje voor haar aan moeten schaffen omdat een nagel tot bloedens toe is afgesleten.
Haar zicht is nog uitstekend, op verre afstand ziet ze een kat of andere hond maar haar gehoor wordt wel ietsje minder.

Deze info vermeld ik even in de hoop dat jullie mij misschien kunnen zeggen welke Doils ik het beste zou kunnen nemen.

Bedankt alvast!
#2769337
Maakt niet uit wat je geeft, ze nemen toch zoveel vetzuren op als het lichaam zelf nodig heeft....de rest wordt weer afgevoerd naar buiten.
Ik heb een hond met een ED verleden, die krijgt net wat er in de aanbieding is, of wat er te koop is....Nu staat ze op skin.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door