Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#2767787
zit weer is te twijfelen :-[ wat zal beter zijn 1 of 2 keer voeren per dag,en dan voornamelijk geld dit dan voor mijn sintje (net 1 jaar) :-\,en zo ja 1 keer dan neem ik aan sávonds ,en dan pas na de laatste keer uitlaten zeker? Vraag mij dus af of het beter is en ook dat ze allemaal (behalve de kliko berner) wel is lopen te miepen met het eten,Mijn border is trouwens bijna 9 weet niet of dat nog uitmaakt?
Gebruikersavatar
Door Thea
#2767795
Ik zelf vind 1x per dag veel.prettiger.
Bency krijg het hier eind van de.middag begin avond.
Maar je moet gewoon zelf kijken wat je het prettigste vind.
Doe het alleen niet net voor grote inspaning.
Als je er mee wil beginnen kan je het gewoon van de ene op andere dag overstappen.
Wat ik heb gedaan toen ik overstapte is de eerste dag s'morgens na het uitlaten de dagportie gegeven.
De volgende dag gaf ik het ongeveer een uur later ect tot ik in de avond zat.
Maar jij kan mss met het oog op je slechte eter s'morgens niets of een heeel klein beetje geven. Zodat ze eind van middag echt trek hebbeb en dan de rest geven.
Het kan goed zihn dat de skechte eter met 1x pd wel gewoon goed eet.
Met 1xper dag zijn ze veek voldaner.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2767827
nou wat ik zag is dat als ze het laat staan dat het s'morgens is, de border trouwens ook ga proberen wat jij zegt kan ik mij wel in vinden, en ik vind eind van de middag ook handiger, kregen ze nu ook
bedankt

effe wat anders nog thea: jij zei van dat konijnkarkas van breeze dat je dat vaak in zijn geheel mee rekent dus betekend dat je alleen het karkas kan malen en dat er dan geen spiervlees bij hoeft? vind moeilijk te bepalen of er genoeg vlees aanzit
Gebruikersavatar
Door Thea
#2767831
Ja hoor heb ik ook gedaan. ;)
En als je merk dat de ontlasting te hard is geef je een beetje spiervlees erbij.
En bij je volgende maling maal je dat erbij. Maar hier geef het geen problemen.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2767867
zo dat is handig dat zou altijd zo moeten zijn wel zo makkelijk alleen 1 nadeel hier ze doen het niet op de kattebak, eentje in de tuin soms, zou je daarvan uit kunnen gaan dan?
Gebruikersavatar
Door Thea
#2767868
Ja dat is lastig, maar dan weet je nooit hoe ze ergens op reageren ;)
En nee je kan denk niet van 1 kat uitgaan.
Het kan dat de ene er geen last van heb en een andere wel.
Dat zag je in dat ander topic.
De ene zijn honden poepen moeilijk en harde drollen de andere kreeg er spuitpoep van :-\
Door cheke
#2778472
Hoi ik ben Cheke en nieuw hier, ik heb een mechelaar van 1.5 jaar. Ik geef bewust 2x per dag eten .
Ik heb eens een keer een hond gehad met maagdraaiing en wil dat niet meer meemaken. Hij is nog geopereerd maar gestorven.
Dus blijft het bij mij op 2x eten . dit is zeker van belang voor grote honden. Heeft destijds de dierenarts gezegd.
groetjes Cheke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door